مدل های روفرشی کشدار یزد

مدل های روفرشی کشدار یزد

برای مشاهده ی طرح و مدل های روفرشی کشدار یزد با ما تماس بگیرید. تا در خصوص طرح ها و رنگ بندی کاور ها شما را راهنمایی کنیم. و هر کدام از این روفرشی ها در مکان های مختلفی به کار می روند. که باید قبل از خرید به آن ها پرداخته شود.

 مدل های روفرشی کشدار یزد

کاور فرش های یزد با بهترین پارچه های مخمل تولید می شوند. و ماندگاری و طول عمر خوبی را برای خانوار ها رقم می زنند. کیفیت بافت آن ها از شنل مخمل می باشد. و طرح های روفرشی بر روی این پارچه چاپ می گردد. با توجه به اینکه شرکت آن ها را در کوره هایی با درجه حرارت بالا قرار می دهد. به همین جهت رنگ به خوبی بروی روفرشی تثبیت می گردد. و ماندگاری خود را بدست می آورد.

مدل های روفرشی کشدار یزد

کاور فرش یک محصول عالی برای محافظت از فرش می باشد. و افراد برای جلوگیری از کثیف شدن فرش ها از این محصول شیک استفاده می کنند. و در صورتی که کثیف شود. به راحتی از طریق ماشین لباس شویی تمیز میشوند.

طرح های روفرشی کشدار شامل تمام مدل های برگرفته شده از فرش می باشد. و این مدل ها در انواع گلدار و وینتج و افشان و طرح هایی که حوضچه وسط دارند. در شرکت موجود می باشند. و خریدارانی که فرش های این مدلی را دارند. به راحتی کاور فرش مربوط به آن را نیز تهیه می نمایند.

رنگ بندی روفرشی های کشدار

کاور فرش ها در رنگ های طوسی ، نقره ای ، سرمه ای و آبی فیروزه ای تولید می شوند. و خریداران بیش تر روفرشی های رنگ سرمه ای و طوسی را می پسندند. و سایر رنگ ها نیز سلیقه ای می باشد. به گونه ای که زمانی که مشتریان سفارش می دهند. برای آن ها تولید می کنیم.

برای مشاهده ی طرح و مدل های روفرشی کشدار یزد با ما تماس بگیرید. تا در خصوص طرح ها و رنگ بندی کاور ها شما را راهنمایی کنیم. و هر کدام از این روفرشی ها

رنگ های کاور فرش در جلوه و جذابیت روفرشی ها تاثیر بسزایی دارند. و هر چقدر از رنگ های پرفروش در کاور ها استفاده گردد. مخاطبان بیش تری را به خود جلب می کنند.

جهت مشاهده طرح های روفرشی کشدار  و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

 www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 3 =

خانه درباره ماتماس با ما