کاور فرش 6متری منزل

کارخانه بافندگی کاور فرش مهام

کارخانه بافندگی کاور فرش مهام در حال حاضر تولید کننده انواع روفرشی های کشدار و روفرشی های سنتی یزدی می باشد. و خریدارانی که قصد خریدفروش روفرشی را دارند. با ما در تماس باشید تا در رابطه با قیمت و سیاست فروش شرکت به اطلاعات جامع تری دسترسی داشته باشید.

کارخانه بافندگی کاور فرش مهام

روفرشی های کشدار از جمله محصولات جدید بازار منسوجات ایران هستند. و این مدل روفرشی ها قبلا در کشور ترکیه تولید می شدند. و با قیمت های بالایی به کشور ایران فرستاده می شدند. با کسب دانش تولید روفرشی ها در ایران در حال حاضر کارخانه ها ، روفرشی های کشدار را در سایز و طرح های شیک تولید می کنند. و طبق سلیقه خانوار ها به بازار عرضه می کنند.

برای اینکه بهترین روفرشی کشدار بازار را خریداری کنید. باید به جنس پارچه آن توجه داشته باشید. پارچه ها از نوع مخمل یا شنل می باشند. و بافتی نرم و لطیف دارند. و از آن جایی که دو طرف آن ها مخملی است به همین جهت طول عمر بیش تری دارند.

قیمت کاور فرش دورو مخمل

کاور فرش ها در سایز های 6 و 9 و 12 متری تولید می شوند. و رنگ بندی آن ها به گونه ای است. که با هر دکوراسیونی ست و هماهنگ می شوند. و توجه افراد را به خود جلب می کنند.

تولید کاور فرش دورو مخملی

روفرشی های کشدار دورو مخمل کیفیت بافت خیلی خوبی دارند. و در سایز های استاندارد تولید می شوند. و افرادی که فرش های غیر استاندارد دارند. باید قبل از سفارش روفرشی ، سایز های فرش خود را برای شرکت ارسال کنند. تا کاور فرش ها را طبق سایز آن ها برش و دور دوزی نمایند.

قیمت کاور فرش دورو مخمل

قیمت کاور فرش های 12 و 9 و 6 متری بسیار به یکدیگر نزدیک می باشند. و تفاوت آن ها در وزن و تراکم پارچه می باشد. هر چقدر وزن روفرشی ها بیش تر باشد. قیمت روفرشی ها نیز بیش تر می گردد. و افراد با پرداخت پول بیش تر ، روفرشی با کیفیت بالاتری را دریافت می کنند.

جهت مشاهده ی روفرشی های کسدار در طرح بندی و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 16 =

خانه درباره ماتماس با ما