خرید روفرشی طوسی ارزان

طرح های روفرشی ابریشم

اگر تنوع و کیفیت برای شما اهمیت دارد. در مجموعه مهام انواع طرح های روفرشی ابریشم و روفرشی های یزدی با قیمتی مناسب در اختیار شما قرار داده می شوند. تا شما با خیالی راحت آن ها را انتخاب کنید. برای مشاهده ی طرح ها با ما همراه باشید.

طرح های روفرشی ابریشم

روفرشی های ابریشمی از جمله روفرشی های لوکس یزد بشمار می روند. و کیفیت بافت آن ها زبانزد است. و با توجه به اینکه از بهترین نخ های ابریشم ، نخ شانل و نخ چله در بافت این مدل از روفرشی ها استفاده می گردد. به همین جهت کیفیت بسیار عالی دارند. و در قیمت های بالایی به فروش می رسند.

طرح های روفرشی ابریشم

طرح های روفرشی ابریشم شامل انواع مدل های افشان و مدل هایی که حوضچه وسط دارند. و تمام این مدل ها مشتریان خاص خود را دارند. و معمولا در قیمت های بالایی به فروش می رسند. ولی از آن جایی که کیفیت بافت عالی دارند. ارزشش را دارد.

معمولا طرح های افشان روفرشی ابریشم فروش بیش تری را به خود اختصاص می دهند. و با توجه به اینکه مدل آن ها گل گلی است. به همین جهت با دکوراسیون منازل هماهنگی بیش تری دارد. و در رنگ بندی طوسی و سرمه ای و آبی توجه خریداران را بیش تر به خود جلب می کنند.

مدل روفرشی ابریشم مهام

طرح و رنگ روفرشی در فروش روفرشی ها تاثیر به سزایی دارند. و رنگ های تیره پرفروش تر . می باشند . و در سایز های 3 و 6 و 9 و 12 متری . تولید می شوند. و این سایز از روفرشی ها در هر طرح . و رنگی موجود می باشند. و خریداران با توجه به سلیقه ای .که دارند. حق انتخاب وسیعی در زمینه ی طرح و رنگ های ابریشم دارند

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

9140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

خانه درباره ماتماس با ما