خرید مستقیم کاور فرش کارخانه

کاور فرش 6متری منزل

در این مقاله قرار است در خصوص کاور فرش 6متری منزل و سایر سایز های کاور فرش برای شما توضیح دهیم . تا زمانی که قصد خرید روفرشی ها را دارید. با مشکلی مواجه نشوید. و متناسب سایز فرش ها و دکوراسیون منزلتان کاور فرش ها را خریداری کنید.

کاور فرش 6متری منزل

کوچک ترین سایز کاور فرش ها سایز 3*2 یا همان 6متری میباشد. هر چقدر سایز روفرشی ها کوچک تر باشد. بهتر بر روی فرش ها فیکس می شود. و احتمال حرکت آن ها کمتر می گردد. روفرشی های کشدار 6متری بیش تر در آشپزخانه و اتاق های کوچک به کار می روند. و از آن جایی که خانوار ها بیش تر از فرش های 9 و 12 متری در منازل خود استفاده میکنند. به همین جهت روفرشی های کشدار 6متری مصرف کمتری در بین خریداران دارند.

روفرشی های سایز  9 و 12 متری کاربرد بیش تری دارند. و از آن جایی که هر خانواری از دو یا 3تخته فرش 9 یا 12 متری در اتاق پذیرایی استفاده می کند. به همین جهت فروش روفرشی های کشدار سایز 12 و 9 متری از سایر روفرشی ها بیش تر میباشد.

کاور فرش 6متری منزل

سایز فرش خریداران بسیار مهم است. به گونه ای که اگر کاور فرش سفارش بدهید. و فرش های شما غیر استاندارد باشند. به هیچ عنوان نمی توانید کاور ها را بر روی فرش های خود نصب کنید. به همین جهت حتما قبل از سفارش فرش های خود را اندازه بگیرید. و سپس به تامین کننده اطلاع بدید. تا طبق سایز شما پارچه ها را برش و دور دوزی نماید.

سایز 12 متری روفرشی کشدار

روفرشیهای 3*4 فروش خوبی دارند. و اکثر خانوار ها از این سایز روفرشی ها استفاده می کنند. قیمت روفرشی های 12متری از سایر سایز ها بیش تر می باشد. و قیمت روفرشی های 9 و 6 متری تفاوت آنچنانی با سایز 12متری ندارند.

تنها کاری که برای خرید کاور فرش باید انجام بدهید. این است که ابتدا از ابعاد فرش های خود مطمئن باشید. و سپس بافت فرش ها را بررسی کنید. تا از شل یا سفت بودن فرش ها اطمینان حاصل نمایید. ایندفعه کاور فرش های خود را با خیال راحت سفارش بدهید.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی شرکت و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی های کشدار با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 17 =

خانه درباره ماتماس با ما