خریدفروش روفرشی ارزان بازار

صادرات روفرشی مخمل یزد

صادرات روفرشی مخمل یزد در حجم بالایی انجام می گیرد. و در حال حاضر کشور هایی مانند افغانستان و پاکستان و عراق و ارمنستان و ترکمنستان مشتری های درجه1 روفرشی های یزدی هستند. برای اطلاع از روفرشی های صادراتی با ما تماس بگیرید.

صادرات روفرشی مخمل یزد

روفرشی های مخمل در انواع طرح های ساده بافته می شوند. و شامل تنوع بالایی از رنگ و مدل های شیک می باشند. که توجه هر خریدار خارجی را به خود جلب می کند. کشور عراق یکی از مشتریان عالی برای روفرشی های مخمل می باشد. به طوری که هر قسمت از عراق نوع خاصی از روفرشی ها را می پسندند. به عنوان مثال در شهرهایی مانند موصل و بصره عراق بیش تر روفرشی های با وزن 4 کیلویی را خریداری می کنند.

صادرات روفرشی مخمل یزد

شهر های اربیل و مرکزی عراق بیش تر از روفرشی های ابریشم و با کیفیت بالا خریداری می کنند. و بافت و کیفیت روفرشی ها برای آن ها اهمیت دارد. در صورتی که در قسمت های حاشیه ای عراق ، کیفیت اصلا اهمیتی ندارد.

روفرشی های مخمل طرحی ساده دارند. و تراکم بافت آن ها به نوع نخ و وزن روفرشی بستگی دارد. هر چقدر وزن روفرشی بیش تر باشد. با قیمت های بالاتری به فروش می رسند. خریداران با توجه به موقعیت مکانی و نیازی که دارند. روفرشی ها را خریداری می کنند.

قیمت روفرشی صادراتی 4کیلویی

این مدل از روفرشی ها که وزن پایینی دارند. و تراکم بافت آن ها چندان بالا نیست. در پایین ترین قیمت بازار فروخته می شوند. و قیمت 12 متری یک تخته 12متری حدود 440 هزار تومان می باشد. که زمانی که آن را به دلار تبدیل می کنید. برای کشور های خارجی اصلا مبلغ بالایی نمی باشد. و بیش ترین سود را برای تجار به ارمغان می آورد.

قیمت روفرشی های 9 و 6 و 3 متری به تناسب روفرشی 12 متری بسته می شود. و برخی از کشور ها روفرشی های 15 و یا 18 متری را نیز تولید می کنند. و طبق سفارش برای مشتریان خود ارسال می کنند.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های صادراتی در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

خانه درباره ماتماس با ما