طرح پرفروش روفرشی ابریشم

لیست قیمت عمده روفرشی

برای گرفتن لیست قیمت عمده روفرشی های مهام باید با مشاوران ما تماس بگیرید. روفرشی ها درطرح های متنوعی تولید می شوند. به همین جهت قیمت های مختلفی را به خود اختصاص می دهند. به همین جهت تماس بگیرید. تا کامل راهنماییتون کنیم.

لیست قیمت عمده روفرشی

روفرشی ها در انواع روفرشی های زرکدار ،ابریشم ، مخمل و روفرشی های کشدار به بازار عرضه می شوند. و تمام این مدل روفرشی ها براساس نوع مواد اولیه و میزانی که در بافت روفرشی ها به کار می روند. قیمت گذاری می شوند. و هر کدام قیمت های مختص به خود را دارند.

لیست قیمت عمده روفرشی

به عنوان مثال گران ترین نخ در بافت روفرشی های ابریشمی به کار می رود. به همین جهت این نوع روفرشی ها از سایر روفرشی ها گران قیمت تر می باشد. و در صورتی که از نخ های بی کیفیت و در وزن های پایین در بافت روفرشی ها استفاده شود. تراکم روفرشی ها کم می شوند. و در نهایت قیمت تمام شده آن کاهش می یابد.

قیمت روفرشی های زرکدار یا مخمل و یا روفرشی های ابریشم فقط به وزن نخ آن ها بستگی دارد. یعنی با این حال که روفرشی مخمل ساده جزو ارزانترین روفرشی های بازار یزد می باشد. اگر وزن نخ و تراکم بافت آن ها را افزایش دهیم. تبدیل به روفرشی دوشانل مخمل می گردد. و در بعضی مواقع قیمت آن نیز از روفرشی ابریشم بیش تر می شود.

قیمت عمده کاور فرش

جنس بافت روفرشی های کشدار در مقایسه با سایر روفرشی ها متفاوت می باشد. و این نوع روفرشی ها از نوع پارچه شانل می باشند. در صورتی که سایر روفرشی ها از نوع بافت می باشند.

قیمت روفرشی های کشدار با توجه به اینکه کاغذ رنگ آن ها وارداتی می باشد. و جنس پارچه آن ها گران قیمت تر می باشد. به همین جهت با قیمت های بالاتری نسبت به سایر روفرشی های ابریشم و زرکدار به فروش می رسند.

لیست قیمت عمده روفرشی

روفرشی های تولیدی در انواع متنوع روفرشی های زرکدار و روفرشی های مخمل درجه۱ و ابریشم و کاور فرش در سایز استاندارد و در طرح های شیک در شرکت مهام بافت یزد تولید می شوند .

برای اطلاع از قیمت عمده طرح های جدید روفرشی طوسی  و سرمه ای و هم چنین سیاست فروش شرکت می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 2 =

خانه درباره ماتماس با ما