کارخانه تولیدی روفرشی مخمل دورو

کارخانه تولیدی روفرشی مخمل دورو

بسیاری از خریداران به دنبال کارخانه تولیدی روفرشی مخمل دورو هستند. تا کاور فرش را مستقیم از تولید کننده خریداری نمایند. برای خرید مستقیم می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند.

کارخانه تولیدی روفرشی مخمل دورو

تولید روفرشی های کشدار مخمل با تقاضای عالی خریداران مواجه شده است . و از آن جایی که طرح و رنگ آن ها شیک است. و بافت آن ها نرم و لطیف می باشد. به همین جهت به عنوان محافظ فرش در منزل استفاده می گردد. و خریداران با قیمت بسیار پایین قادرند آن ها را خریداری نمایند.

کارخانه تولیدی روفرشی مخمل دورو

روفرشی های کشدار در سایز و طرح های متنوعی تولید می شوند. و خریداران سلیقه و حق انتخاب خود را دارند. و براساس آن طرح های مورد نظر را خریداری می نمایند. طرح های افشان و گلدار در رنگ بندی طوسی و سرمه ای از همه پرفروش تر می باشند. و هر خریداری آن ها را می پسندد.

روفرشی های مخمل کشدار هر دو طرف مخملی شده اند. و یک طرف آن ها طرح فرش چاپ شده است. و طرف دیگر پارچه سفید رنگ مخمل می باشد. که با سطح فرش برخورد می کند. و کم کم جذب آن می شود.

انواع روفرشی مخمل دورو کشدار

کاور فرش ها در انواع مختلفی تولید می شوند. و  سایز های آنها 6 و 9 و 12 متری است . شرکت ها سایز 4 متری را تولید می کنند . و از آن جایی که این سایز غیر استاندارد است. و ضایعات پارچه در آن زیاد می باشد. به همین جهت با قیمت های بالایی به بازار عرضه می گردد. و برای برخی از خریداران به صرفه نمی باشد.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های کشدار دورو مخمل با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

خانه درباره ماتماس با ما