طرح پرفروش روفرشی ابریشم

طرح پرفروش روفرشی ابریشم

اگر قصد خرید طرح پرفروش روفرشی ابریشم را دارید. و کیفیت و قیمت روفرشی برای شما اهمیت دارد. شرکت بافندگی مهام روفرشی های ابریشمی را در سایز و قیمت های مناسب به بازار عرضه می کند. و خریدارانی که حجم خوبی از روفرشی ها را سفارش میدهند. از تخفیف ویژه شرکت بهره مند می شوند.

طرح پرفروش روفرشی ابریشم

روفرشی های ابریشم از پرفروش ترین روفرشی های بازار می باشند. و بافت و جلوه آن ها زبانزد خاص و عام می باشد. و مشتری که به دنبال روفرشی با کیفیت می گردد. این نوع روفرشی را حتما خریداری می کند. با وجود اینکه قیمت آن از سایر روفرشی ها بیش تر می باشد. با این حال فروش خیلی خوبی در بازار دارد. و  همواره رضایت مشتریان را به همراه دارند.

طرح پرفروش روفرشی ابریشم

طرح روفرشی در جذابیت دکوراسیون و حتی فروش محصول از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. هر چقدر طرح آن افشان و به اصطلاح گلدار باشد. خریداران بیشتر آن ها را پسند می کنند. و افراد راحت تر با مبلمان و وسایل خود ست می کنند.

روفرشی ابریشم در شرکت های به خصوصی بافته می شوند. و با توجه به اینکه دستگاه های آن گران قیمت می باشند. هر شرکتی قادر به تولید آن ها نمی باشد. و کارخانه ها زیر بار تولید روفرشی 9متری نمی روند. چون ضایعات بیش تری دارد. و قیمت آن ها متفاوت است.

قیمت روفرشی ابریشم عمده ای

روفرشی های ابریشم در وزن های 6.5 و 7 و 8 کیلویی تولید می شوند. و قیمت آن ها رابطه ی مستقیمی با وزن و تراکم بافت آن ها دارد. به طور مثال روفرشی های 8 کیلویی قیمت بالاتری نسبت به روفرشی های 6.5 کیلویی ابریشم دارند.

قیمت عمده روفرشی ها حداقل 250 هزار تومان با قیمت خرده آن متفاوت می باشد. و زمانی که مصرف کنندگان درخواست خرید روفرشی ابریشمی به صورت خرده را میکنند.فروشنده ها روفرشی ها را با قیمت خرده فروشی به آن ها می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 14 =

خانه درباره ماتماس با ما