خریدفروش روفرشی ارزان بازار

خریدفروش روفرشی ارزان بازار

مجموعه بافندگی مهام بافت در زمینه ی تولید و خریدفروش روفرشی ارزان بازار فعالیت می کند. و مشتریانی که به دنبال خرید عمده روفرشی های ارزان قیمت هستند. حتما با ما تماس بگیرند. تا روفرشی ها را با قیمت و کیفیت عالی برای شما عزیزان ارسال کنیم.

خریدفروش روفرشی ارزان بازار

روفرشی ها در مدل های متنوعی تولید می شوند. و شامل روفرشی های مخمل ساده و روفرشی های زرکدار و روفرشی ابریشم می شوند. تمام این نوع روفرشی ها از نخ و مواد اولیه متفاوتی برای تولید آن ها استفاده می گردد. و نخ شانل و نخ مخمل و نخ پ پ  از جمله مواد اولیه ی اصلی جهت تولید آن ها می باشد.

روفرشی های مخمل با توجه به اینکه طرحی ساده دارند. و تراکم بافت آن چنان بالایی ندارند. به همین جهت جزو ارزان ترین روفرشی های بازار داخلی می باشند. که علاوه بر ایران در کشور های خارجی نیز طرفداران درجه یکی دارند. و فروش بالایی را به خود اختصاص می دهند.

خریدفروش روفرشی ارزان بازار

قیمت این نوع روفرشی ها براساس وزن نخ و نوع مواد اولیه ای که در آن ها به کار می رود.  تعیین می گردد. و زمانی که سطح بافت روفرشی های مخمل را لمس می کنید. بافتی نرم و مخملی دارند. و ضخامت آن ها از سایر روفرشی ها بیشتر می باشد.

طرح های روفرشی ارزان قیمت

با توجه به اینکه سلیقه هر کدام از خریداران متفاوت می باشد . به همین جهت روفرشی ها در انواع مختلفی تولید می شوند. و شامل تنوع زیادی از انواع مدل های افشان و مدل هایی که حوضچه وسط دارند. هستند.

طرح های گلدار روفرشی از همه پرفروش تر هستند. و خریداران از طرح های شلوغ خوششان نمی آید. و بیش تر مدل های ساده و بی حاشیه را خریداری می کنند. برای اینکه مدل های روفرشی ارزان قیمت مخمل را مشاهده کنید. حتما با ما تماس بگیرید. شرکت ما تولید کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت مخمل در سایز بندی می باشد.

جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

خانه درباره ماتماس با ما