کارخانه تولیدی روفرشی طوسی

کارخانه تولیدی روفرشی طوسی

برای خرید مستقیم از کارخانه تولیدی روفرشی طوسی و اطلاع از لیست قیمت های شرکت مهام با ما تماس بگیرید. تا در خصوص کیفیت و رنگ بندی روفرشی ها به اطلاعات بهتری دسترسی داشته باشید.

کارخانه تولیدی روفرشی طوسی

روفرشی ها در شرکت های زیادی در استان یزد تولید می شوند. و هر کارخانه ای روفرشی ها را براساس سیاست تولیدی خاصی تولید می کند. و با توجه به اینکه روفرشی ها در قیمت های مناسبی به بازار عرضه می شوند. به همین جهت فروش آن ها بسیار زیاد شده است. به گونه ای که کارخانه ها جواب گوی تقاضای خریداران نیستند.

روفرشی های طوسی مخصوصا طوسی روشن از همه پرفروش تر هستند. و این نوع روفرشی ها در سایز و طرح های مختلفی تولید می شوند. رنگ طوسی یک رنگ خنثی به حساب می آید. و از آن جایی که با چیدمان منزل هماهنگی بهتری دارد. به همین جهت توجه خریداران بیش تری را به خود جلب می کند.

کارخانه تولیدی روفرشی طوسی

تولید روفرشی در منطقه ی شاهدیه یزد انجام می گیرد. و بیش از 90 درصد روفرشی هایی که در بازار داخلی وجود دارد. و حتی به کشور های دیگر صادر می شوند. در استان یزد تولید می شوند. و در حال حاضر استان یزد بزرگترین تولید کننده روفرشی در خاور میانه می باشد.

تولید روفرشی 12متری

برای تولید روفرشی های 12 متری باید از دستگاه هایی مانند دستگاه دوجاکارد یا 4جاکارد و برای روفرشی های ابریشمی باید از دستگاه 8جاکارد استفاده شود. فروش روفرشی های 12 متری در سطح بازار عالی است. و هر خریداری از این نوع روفرشی ها استفاده می کند.

کارخانه تولیدی روفرشی طوسی

تمام مدل های روفرشی در سایز های 12 و 9 و 6 و سایز های کوچک تر تولید می شوند. و خریداران طبق اتاق و دکوراسیونی که دارند. روفرشی های خود را در سایزهای مختلف خریداری می کنند.

جهت مشاهده ی روفرشی های مهام بافت در طرح بندی و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 20 =

خانه درباره ماتماس با ما