رنگ بندی کاور فرش مهام

رنگ بندی کاور فرش مهام

برای مشاهده ی طرح و رنگ بندی کاور فرش مهام با ما تماس بگیرید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند. و با طرح های کاور فرش مهام بیش تر آشنا شوید.

رنگ بندی کاور فرش مهام

روفرشی های کشدار معمولا در رنگ های طوسی و سرمه ای و آبی فیروزه ای به بازار عرضه میشوند. و این نوع رنگ ها مخاطبان بیش تری را به خود جلب می کنند. کاور ها فرش ها شامل رنگ هایی مانند کرم و لاکی نیز می باشند. ولی این نوع رنگ ها مخاطبان کمتری دارند.

روفرشی های سرمه ای و طوسی با زمینه ی تیره ای که دارند. طرح ها را به نحو احسن نشان می دهند. و هر طرحی که در رنگ بندی تیره تولید می شود. بدون شک پرفروش می شود. چون این نوع طرح و رنگ ها با دکوراسیون و چیدمان وسایل منازل هماهنگی بیش تری دارند.

رنگ بندی کاور فرش مهام

برای اینکه از بابت رنگ دهی کاور ها مطمئن شوید. با استفاده از دستمال کاغذی یا دستمال سفید بر روی پارچه آن ها بکشید. تا چک کنید دستمال رنگی می شود. یا اینکه نه و بعضی مواقع وقتی کاور ها را در ماشین لباسشویی می شویید. رنگ آب چرک تاب می شود. و دلیل آن رنگ مرده ای است که در بافت پارچه ها باقی مانده است. و این هیچ مشکلی ندارد.

روفرشی کشدار رنگ پرفروش

اگر قرار است از طرح های پرفروش برای منزل خود استفاده کنید. مدل های افشان و مدل هایی که طرح هایی گلدار دارند. بهترین گزینه برای انتخاب شما خواهند بود. هر چقدر طرح های روفرشی با آراستگی بهتری طراحی شده باشند. توجه بیش تری را به خود جلب می کنند.

رنگ بندی کاور فرش مهام

رنگ طوسی و سرمه ای در طرح های روفرشی غوغا می کنند. و به قدری روفرشی ها را شیک جلوه می کنند. که وقتی در منزل پهن می شوند. انگار شما فرش جدیدی خریداری کردید. در صورتی که چنین چیزی نیست.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

خانه درباره ماتماس با ما