فروش عمده روفرشی کشدار یزد

فروش عمده روفرشی کشدار یزد

جهت خرید و فروش عمده روفرشی کشدار یزد با ما تماس بگیرید. مجموعه ما در زمینه ی بافت و تولید روفرشی های کشدار به صورت تخصصی فعالیت می کند. اگر قصد خرید کاور فرش دارید. حتما با ما تماس بگیرید. تا شما را راهنمایی کنیم.

فروش عمده روفرشی کشدار یزد

خرید روفرشی های کشدار در سطح کشور با استقبال خیلی عالی از جانب مشتریان روبه رو شده است. و با توجه به اینکه کاور فرش به عنوان محافظ فرش در منازل استفاده می گردد. و خانوار ها برای جلوگیری از کثیف شدن فرش های خود از آن استفاده می کنند. به همین جهت در هر منزلی کاربرد زیادی دارد.

با توجه به قیمت رقابتی که دارد. هر خانواری به راحتی با کمترین بودجه قادر است آن ها را خریداری نماید. و در منزل خود به کار بگیرد. قیمت فرش گران شده است. و هر خریداری قادر به خرید آن نمی باشد. به همین جهت بسیاری از خریداران از فرش های قدیمی خود استفاده می کنند.

فروش عمده روفرشی کشدار یزد

برای اینکه هزینه اضافی بابت خرید فرش ندهند. با استفاده از روفرشی های کشدار کمترین بودجه را برای خرید آن اختصاص می دهند. و بیش تری استفاده را از روفرشی های کشدار می کنند. برای اینکه کاور فرش های خود را سفارش بدهید. حتما فرش های خود را اندازه بگیرید. و از بابت شلی یا سفتی بافت آن ها مطمئن شوید.

کاور فرش عمده کارخانه

روفرشی کشدار از جمله روفرشی هایی می باشد. که علاوه بر اینکه یک محصول جدید در کشور می باشد. به دکوراسیون و مبلمان منزل نیز جلوه متفاوتی می دهد. به عنوان مثال خریدار قبلا از فرش کهنه در اتاقش استفاده می کرده و الان با استفاده از کاور فرش ارزان قیمت به منزل خود حس و حال بهتری می دهد.

فروش عمده روفرشی کشدار یزد

مجموعه ما در زمینه ی تولید انواع روفرشی های کشدار در سایز های 6 و 9 و 12 متری و در طرح های شیک فعالیت می کند. و خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی های کشدار درجه 1 هستند و می توانند با واحد فروش مهام درتماس باشند

جهت مشاهده طرح های روفرشی کشدار و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

 www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 2 =

خانه درباره ماتماس با ما