فروش عدلی روفرشی کشدار

 

خرید و فروش عدلی روفرشی کشدار در سایز های 6 و 9 و 12 متری استاندارد در شرکت مهام بافت انجام می گیرد. و مشتریانی که به دنبال خرید خرده و عمده کاور فرش هستند. حتما با شرکت تماس بگیرید. تا از لیست قیمت و طرح های لوکس ما مطلع شوید.

فروش عدلی روفرشی کشدار

روفرشی های کشدار به صورت عدلی به فروش می رسند. و برای اینکه تعداد بیش تر از روفرشی ها را به طور هم زمان بارگیری کرد. به همین جهت آن ها را در عدل یا گونی های مخصوصی قرار می دهیم. تا در حین جابه جایی حرکت نکنند. بسیاری از مشتریان روفرشی ها را در تعداد کمتری سفارش می دهند. برای اینکه سفارش آن ها را ارسال کنیم. از طریق پست یا تیپاکس این کار انجام می گیرد. که سریع تر به دست خریداران گرامی برسد.

خرید عدلی کاور فرش چند مزیت برای خریداران به همراه دارد. اول اینکه تعداد بیش تری روفرشی داخل آن قرار می گیرد. و همین عامل سبب می گردد مشتری کرایه کمتری را تا مقصد پرداخت کند. و علاوه بر آن احتمال خرابی یا گم شدن آن کمتر می گردد.

فروش عدلی روفرشی کشدار

کاور فرش های ایرانی از کیفیت بافت خیلی خوبی برخوردار هستند. و کاغذ چاپ هایی که برای چاپ آن ها استفاده می گردد. از بهترین کاغذ چاپ های وارداتی می باشد. که رنگ  را به بهترین نحو بر روی پارچه تثبیت می کنند.

قیمت کاور فرش 6متری

قیمت روفرشی های کشدار به مواد اولیه ان ها بستگی دارد. و از آن جایی که رنگ و کاغذ چاپ و دستگاه هایی که روفرشی ها را چاپ می کنند. همگی از خارج از کشور وارد می شوند. به همین جهت نرخ دلار در قیمت روفرشی ها تاثیر گذار است. به طور کلی قیمت روفرشی های کشدار ایرانی در مقایسه با روفرشی های کشدار ترک ارزان تر و با کیفیت تر می باشند.

فروش عدلی روفرشی کشدار

قیمت کاور فرش 6 متری نصف قیمت روفرشی 12متری نیست. و زمانی که تناسب می بندید قیمت آن بیش تر می شود. به دلیل اینکه روفرشی های 6 متری در پارچه های عرض3متری در دستگاه چاپ می خورند. به همین جهت ضایعات بیش تری دارند. و خیلی از قسمت های روفرشی ها سفید می ماند و چاپ نمی خورد. و کش دوزی این سایز از روفرشی ها بیش تر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =

خانه درباره ماتماس با ما