قیمت خریدفروش روفرشی در بازار

قیمت خریدفروش روفرشی در بازار

اگر قصد خرید انواع روفرشی ها را دارید. و از قیمت خریدفروش روفرشی در بازار مطلع نیستید. حتما با ما تماس بگیرید. تا واحد فروش شما را راهنمایی کنند. تا در حین خرید به مشکلی برخورد نکنید.

قیمت خریدفروش روفرشی در بازار

روفرشی ها در مدل ها و رنگ های متنوعی تولید می شوند. و این منطقی است که هر نوع از روفرشی با توجه به کیفیت بافت و مواد اولیه ای که در آن ها بافت شده است. قیمت های مختلفی داشته باشند. و از آن جایی که هر چقدر روفرشی از کیفیت و تراکم نخ بهتری بهره مند باشد. قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهد.

روفرشی ها شامل روفرشی های کشدار ، زرکدار ، ابریشم و مخمل می باشند. و خریداران طبق سلیقه هایی که دارند. آن ها را خریداری می کنند. قیمت روفرشی ها در مغازه ها و بازار هدف حدود 30 درصد بالاتر از قیمت کارخانه ها می باشند. و قیمت خرده فروشی روفرشی ها در بازار مشخص است. و کسی نمی تواند ان ها در قیمت های غیر معقول بفروشد.

قیمت خریدفروش روفرشی در بازار

روفرشی های ابریشمی گرون ترین روفرشی های بازار می باشند. و کیفیت و جلوه متفاوتی را به مشتریان ارائه می کنند. نوع دیگری از روفرشی ها ، کاور فرش می باشد. که این نوع روفرشی ها امروزه فروش زیادی را به خود اختصاص داده اند. و هر خریداری مشتاق خرید و استفاده از آن ها می باشد.

بافت روفرشی مخمل و روفرشی زرکدار

روفرشی های مخمل در مقایسه با روفرشی های زرکدار بافت شل تری دارند. و تراکم بافت آن ها نیز کمتر است. در صورتی که روفرشی های زرکدار بافت محکم تری دارند. و زرق و برق آن ها بیش تر میباشد. و این به مشتری بستگی دارد. که چه نوعی از روفرشی ها را انتخاب می کند.

قیمت خریدفروش روفرشی در بازار

معمولا روفرشی های مخملی بازار صادراتی خیلی خوبی دارند. و در بازار داخلی نیز به دلیل اینکه قیمت مناسبی دارند. فروش بالایی را به خود اختصاص می دهند. روفرشی های زرکدار نیز جایگاه خود را در بازار هدف دارند. و هر مشتری از آن ها در منازل خود استفاده می کنند. و نقش فرش را در منزل خود ایفا می کنند.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی شرکت و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سه =

خانه درباره ماتماس با ما