آدرس تولیدی روفرشی مهام

آدرس تولیدی روفرشی مهام

اگر به دنبال آدرس تولیدی روفرشی مهام هستید. مقاله ی زیر را به خوبی مطالعه کنید. تا بیش تر در خصوص بافندگی روفرشی مهام و آدرس کارخانه و دفتر اطلاع داشته باشید. با ما همراه باشید.

آدرس تولیدی روفرشی مهام

کارخانه روفرشی مهام بافت در استان یزد است. و شاهدیه یکی از قطب های تولید انواع روفرشی در ایران می باشد. که بیش از 100 واحد تولیدی روفرشی در آن مشغول به کار می باشند. و روزانه چند هزار تخته . روفرشی تولید میشوند.

اگر قصد بازدید حضوری از کارخانه را دارید. حتما از قبل هماهنگی های لازم را انجام بدهید. مشتریان زیادی از سراسر کشور به کارخانه می آیند. تا با روفرشی ها و شرکت بیش تر آشنا شوند. و فضای شرکت را از نزدیک ببینند.

آدرس تولیدی روفرشی مهام

روفرشی ها با برند مهام کاور می شوند. و در عدل های 12 و 9 و 6 متری قرار گرفته .می شوند. تا سریع تر بدست مشتریان گرامی برسند. از آن جایی که کاور روفرشی برای مشتریان اهمیت دارد. به همین جهت کاور های مهام را به رنگ زرد تیره طراحی کردیم . تا روفرشی ها را در خود بهتر جلوه دهند.

انواع روفرشی های تولیدی مهام

روفرشی های مهام بافت شامل روفرشی های مخمل ، زرکدار و ابریشم و کاور فرش می شوند. و حتی روفرشی های چاپی لوکس نیز به مجموعه . روفرشی های مهام اضافه شده است. و در همین ابتدای کار بازخورد خوبی . را از مشتریان گرفته است.

آدرس تولیدی روفرشی مهام

هر کدام از روفرشی های مجموعه مهام دارای کیفیت بافت و رنگ بندی مخصوص به خود می باشند. و خداروشکر مشتریان زیادی را به خود جلب کرده اند.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.co

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − یک =

خانه درباره ماتماس با ما