فروش عمده روفرشی زرکدار عدلی

فروش عمده روفرشی زرکدار عدلی

خرید و فروش عمده روفرشی زرکدار عدلی در مجموعه ما صورت می گیرد. و مشتریانی که به دنبال خرید روفرشی های زرکدار به صورت عمده و با قیمت های مناسب کارخانه می باشند. حتما با مجموعه مهام تماس بگیرند.

فروش عمده روفرشی زرکدار عدلی

روفرشی های زرکدار به صورت عدلی در مجموعه مهام بافت به فروش میرسند. و خریدارانی که روفرشی ها را از واسطه خریداری می کنند. و معمولا قیمت بالایی به آن ها تحمیل می شود. روفرشی مهام بافت با توجه به موقعیت و سرمایه هایی که دارد. قادر است روفرشی ها را از درب کارخانه خود برای مشتریان بارگیری نماید. یا اینکه به صورت عدلی تحویل باربری خرده بار بدهد

روفرشی های زرکدار در وزن های 5 و 5.5 و 6 کیلویی بافته می شوند. و مشتریان برای خرید آن ها حق انتخاب دارند. و از آن جایی که هر کدام از این روفرشی ها در رنگ بندی و سایز بندی تولید می شوند. به همین جهت کارخانه مهام بافت به مشتریان زیادی در روز روفرشی میدهد. و به کل ایران و اکثر کشور ها صادرات انجام می دهیم.

فروش عمده روفرشی زرکدار عدلی

خریدارانی که به صورت مستقیم با ما همکاری می کنند. قادرند روفرشی ها را از سایز های پادری زرکدار تا سایز های 12 متری سفارش بدهند. در صورتی که بسیاری از همکاری برخی از سایز ها را سفارش نمیگیرند. پس در انتخاب تامین کننده خود دقت کنید.

روفرشی زرکدار 6کیلویی

روفرشی های زرک دار 6کیلویی بافت فوق العاده عالی دارند. و جزو سنگین روفرشی های زرکدار می باشند. که قیمت آن ها نیز در مقایسه با سایر وزن های زرکدار بیش تر است. و معمولا مشتریانی که کیفیت برای آن ها اهمیت دارد. از این نوع روفرشی ها استفاده می کنند.

روفرشی های 6کیلویی بافتی پرتراکم و محکم دارند. و نخ های سفت پیچ مخمل در آن ها به کار رفته است. در صورتی که سایر روفرشی ها بافتی شل تر دارند. و تراکم بافت آن ها کمتر می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − سیزده =

خانه درباره ماتماس با ما