مواد اولیه روفرشی یزد

مواد اولیه روفرشی یزد

در این مقاله قرار است در خصوص مواد اولیه روفرشی یزد و قیمت هایی که هر یک از طرح های روفرشی در بازار خرید و فروش می شوند. برای شما صحبت کنیم . برای استعلام قیمت و اطلاع از موجودی شرکت تماس بگیرید.

مواد اولیه روفرشی یزد

روفرشی ها یکی از منسوجات قدیمی یزدی هستند. که در انواع مختلفی تولید می شوند. و از نیم قرن پیش در یزد توسط بافندگان تولید می شدند. و در حال حال حاضر کارخانه های زیادی این محصول پرکاربرد را در سایز و رنگ بندی های شیک تولید می کنند.

مواد اولیه اصلی هر روفرشی شامل نخ مخمل ، نخ زرک ، نخ پ پ ، نخ چله و نخ شانل می باشد. که هر یک از شرکت ها متناسب با نوع روفرشی که قرار است آن ها را تولید کنند. در بافت روفرشی ها به کار می برند. به عنوان مثال برای تولید روفرشی های زرکدار کارخانه باید نخ های زرک و چله و شانل و نخ های پ پ و مخمل را به طور همزمان ببافد. تا ترکیب آن ها روفرشی زرکدار را به وجود بیاورد.

مواد اولیه روفرشی یزد

دستگاه هایی که روفرشی ها را می بافد در کیفیت روفرشی ها تاثیر زیادی دارند. به عنوان مثال دستگاه دوجاکارد روفرشی ها را با تراکم پایین تری می بافد . و روفرشی های مخمل که بافتی شل دارند. با استفاده از این نوع دستگاه ها تولید می شوند. در صورتی که روفرشی های ابریشمی که کیفیت بالاتری دارند. با استفاده از دستگاه های 8جاکارد بافته می شوند.

کیفیت بافت روفرشی های تولیدی

کیفیت بافت روفرشی ها همان طوری که گفته شد. به نوع مواد اولیه و دستگاه تولیدی بستگی دارد. به عنوان مثال هر چقدر کارخانه از نخ های با کیفیت بهتری استفاده کند. و آن ها را با دستگاه 8جاکارد تولید نماید. این عامل سبب می شود. روفرشی تراکم بافت بهتری بگیرید. و سنگین وزن تر شود.

مواد اولیه روفرشی یزد

هر چقدر وزن روفرشی ها بیش تر باشد. با قیمت های بالاتری در بازار خرید و فروش می شوند. و مشتریان روفرشی ها را با کیفیت های بهتری دریافت می کنند.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 17 =

خانه درباره ماتماس با ما