انواع روفرشی های تولیدی کارخانه

انواع روفرشی های تولیدی کارخانه

برای خرید مستقیم انواع روفرشی های تولیدی کارخانه از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. و از این طریق با کارخانه و شرایط فروش روفرشی های تولیدی بیش تر آشنا شوید. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع روفرشی های تولیدی کارخانه

کارخانه مهام انواع روفرشی های زرکدار و مخمل و ابریشم و کاور فرش را در سایز های مختلفی تولید می نماید. و خریدارانی که قصد خرید عمده انواع روفرشی ها را دارند . می توانند با ما در ارتباط باشند. روفرشی های مخمل طرحی ساده دارند. و در تمام سایز بندی ها در کارخانه موجود می باشند. و علاوه بر بازار داخلی به اکثر کشور ها نیز صادر می شوند.

نوع دیگر روفرشی ها روفرشی های زرکدار می باشند. این مدل از روفرشی ها بافتی محکم تر و پرتراکم تر دارند. و زرق و برق بافت ان ها بیش تر میباشد. و معمولا در قیمت های متنوعی به مشتریان پیشنهاد می شوند. تا خریدار تصمیم بهتری بگیرد.

انواع روفرشی های تولیدی کارخانه

روفرشی های ابریشم از بهترین روفرشی های بازار یزد می باشند. که در قیمت های بالایی به فروش می رسند. با این حال فروش خیلی خوبی دارند. و مشتریان مخصوص به خود را دارند. و در بین خریداران به روفرشی اصیل یزدی معروف می باشند.

انواع روفرشی کشدار کارخانه مهام

نوع دیگری از روفرشی ها مربوط به کاور فرش می شود. این نوع روفرشی ها جدید هستند. و با ورود خود به بازار توجه خیلی از خریداران را به خود جلب کردند. و با استقبال خوبی مواجه شدند. در حال حاضر کاور های فرش سایز های 6 و 9 و 12 متری دارند. و شامل تنوع زیادی از انواع طرح و رنگ های شیک هستند.

انواع روفرشی های تولیدی کارخانه

خریداران از کاور فرش ها به عنوان محافظ فرش استفاده می کنند. و از آن جایی که قیمت رقابتی مناسبی دارند. به همین جهت بسیاری از خانوار ها به جای تعویض فرش های قدیمی خود از روفرشی کشدار استفاده می کنند.

شرکت ما تولید کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

خانه درباره ماتماس با ما