عمده فروش روفرشی کشدار یزد

عمده فروش روفرشی کشدار یزد

شرکت مهام بافت به عنوان تولید کننده و عمده فروش روفرشی کشدار یزد در بازار داخلی فعالیت می کند. و خداروشکر نماینده هایی زیادی را در سراسر کشور با محصولات و خدمات خود ساپورت می کنیم. با ما همراه باشید.

عمده فروش روفرشی کشدار یزد

تولید روفرشی های کشدار قبلا در کشور ترکیه انجام می گرفت . و تقریبا دوسالی است در داخل کشور این نوع روفرشی های جدید تولید می شوند. و طرفداران خاص خود را دارند. کاور فرش ها هم محافظ فرش های شما هستند. و هم اینکه زمانی که مهمان دارید. بهترین گزینه برای تحول دکوراسیون منازل شما می باشند.

کاور فرش ها سایز های 6 و 9 و12 متری دارند. و البته برخی از همکارا سایز 4متری نیز دارند. با توجه به اینکه این سایز از روفرشی ها هزینه تمام شده ی بیش تری دارند. به همین جهت در مجموعه مهام کاور فرش 4متری تولید نمی شود. و بجای آن ها روفرشی ها در سایز های استاندارد و در طرح های شیک و دورو مخمل به بازار عرضه می شوند.

عمده فروش روفرشی کشدار یزد

روفرشی های کشدار مهام به صورت خرده و عمده در مجموعه ما به بازار عرضه می شوند. و هر کدام از روفرشی ها را با ضمانت به مشتریان خود می دهیم. در صورتی که مشکل چاپ یا رنگ خوردگی داشته باشند. با هزینه خود به شرکت عودت می دهیم. تا مشتری متحمل زیان نگردد.

کاور فرش خرده یزد

اگر خانه دار هستید. و به دنبال خرید چند تخته روفرشی کشدار برای منزل خود هستید. ما مشاورانی را قرار دادیم که شما می توانید با آن ها تماس بگیرید. و تمام سئوالات خود را در زمینه ی کاور فرش و قیمت های آن ها بپرسید.

عمده فروش روفرشی کشدار یزد

روفرشی های کشدار در مجموعه ما به صورت سفارشی تولید می شوند. و زمانی که مشتریان سفارش می دهند . کارشناس های فروش ما ، سفارش های آن ها را ثبت می کنند. و بعد از 15 روز کاری کاور فرش ها را در سایز های دلخواه آن ها ارسال می کنیم.

جهت مشاهده طرح های روفرشی کشدار و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما