کارگاه تولیدی کاور فرش مهام

کارگاه تولیدی کاور فرش مهام

کارگاه تولیدی کاور فرش مهام در حال حاضر در استان یزد واقع شده است. و خریداران کاور فرش های خود را مستقیم از درب شرکت مهام دریافت می کنند. و روفرشی ها را از طریق پست و تیپاکس و باربری ارسال می کنیم. برای اطلاع از کیفیت و طرح روفرشی های مهام با ما در ارتباط باشید.

کارگاه تولیدی کاور فرش مهام

کاور فرش مهام چند سال است روفرشی های خود را با بهترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می کند. و با پیشرفت تکنولوژی ما توانستیم جلوه روفرشی ها را چند برابر بهتر کنیم. و ثبات و ماندگاری آن ها را بیش تری کنیم. از آن جایی که طرح و نقش در کاور فرش ها مهم می باشد. به همین جهت در طراحی روفرشی دقت بسیاری می کنیم.

روفرشی های کشدار در مجموعه ما در سایز های 6 و 9 و 12 متری تولید می شوند. و همگی طبق استاندارد برش خورده می شوند. و کش هایی که برای دور دوزی استفاده می شوند. کشسان و محکم می باشند. تا به خوبی پارچه ها را در زیر فرش فیکس کنند.

کارگاه تولیدی کاور فرش مهام

اگر فرش های شما غیر استاندارد باشند. مجموعه ریسایز را برای شما انجام می دهد. و هیچ هزینه ای را بابت آن نمی گیرد. و در صورتی که سایز فرش ها بیش تر از 6 سانتی متر باشد. در این صورت باید تکه بخورد که این مورد برای مشتری هزینه دارد.

تولید روفرشی کشدار استاندارد

روفرشی های کشدار در مجموعه ما به صورت استاندارد و سفارشی تولید می شوند. و زمانی که مشتریان عمده و خرده سفارش های خود را ثبت می کنند. به مدت 10 الی 15 روز کاری زمان می برد. تا کاور فرش ها تولید و ارسال شوند.

کارگاه تولیدی کاور فرش مهام

تولید روفرشی های کشدار در مجموعه مهام بافت یزد انجام می گیرد. و شما به عنوان خریدار قادرید به طور مستقیم روفرشی های کشدار خود را از کارخانه مهام خریداری نمایید.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

خانه درباره ماتماس با ما