روفرشی کشدار زمینه طوسی

روفرشی کشدار زمینه طوسی

روفرشی کشدار زمینه طوسی و سرمه ای فروش بالایی دارند. و شرکت مهام روفرشی های کشدار را در رنگ های تیره و روشن و در طرح های شیک به بازار عرضه می کنند. و مشتریان قادرند کاور فرش ها را در مدل های مورد نظر خود سفارش دهند.

روفرشی کشدار زمینه طوسی

کاور فرش ها شامل تنوع بالایی از رنگ و طرح های جدید و امروزی می باشند. و خریداران با توجه به دکوراسیونی که دارند. مدل های کاور فرش را خریداری می کنند. و از آن جایی که روفرشی های کشدار در شرکت مهام شفارشی می باشند. به همین جهت ابتدا مشتریان ثبت سفارش می کنند. و سپس آن ها را تکمیل و ارسال می کنیم.

روفرشی های تیره رنگ مانند طوسی و سرمه ای از همه پرفروش تر می باشند. و با توجه به زمینه ی تیره ای که دارند. طرح ها را زیبا جلوه می کنند. و دیر تر کثیف می شوند. از آن جایی که برخی از افراد مهمان دعوت می کنند. و رفت و آمد دارند. به همین جهت استفاده از کاور فرش کاربردی می باشد.

روفرشی کشدار زمینه طوسی

روفرشی های کشدار در سایز های استاندارد تولید می شوند. و شامل کش هایی می شوند. که سرتاسر پارچه ها دور دوزی می شوند. تا به خوبی بر روی فرش ها فیکس شوند. تمام رنگ هایی که بر روی پارچه ها چاپ می شوند. وارداتی می باشند. و به همین جهت کیفیت عالی دارند.

انواع روفرشی کشدار طوسی درجه1

زمانی که مشتریان با ما تماس می گیرند. و قصد مشاهده ی طرح های روفرشی کشدار را دارند. کارشناسان فرش طرح ها را از طریق واتساپ یا ایتا و روبیکا برای شما ارسال می کنند. و سپس مشتریان طرح های مورد نظر خود را انتخاب می کنند.

روفرشی کشدار زمینه طوسی

روفرشی های طوسی رنگ کشدار در کد های مختلفی تولید می شوند. و مشتریان ثابت خود را دارند. به همین جهت در مجموعه مهام انواع روفرشی های کشدار را در رنگ های طوسی و سرمه ای تولید می کند. تا زمانی که مشتریان سفارش دادند. در کمترین زمان ممکن برای آن ها ارسال کنیم.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 11 =

خانه درباره ماتماس با ما