روفرشی کشدار طرح افشان

روفرشی کشدار طرح افشان

امروزه روفرشی کشدار طرح افشان فروش فوق العاده ای پیدا کرده است. و اکثر خریداران به دنبال روفرشی هایی که طرح های گلدار و افشان دارند. هستند. با توجه به اینکه هر چقدر روفرشی ها شلوغ تر و گلدار تر باشند. فروش بیش تری دارند. به همین جهت مجموعه بافندگی مهام نیز طرح های شیکی از روفرشی ها را تولید کرده است.

روفرشی کشدار طرح افشان

روفرشی های کشدار در ابعاد مختلفی تولید می شوند. و متناسب هر سلیقه و دکوراسیونی طراحی شده اند. و با توجه به اینکه در روفرشی های کشدار طرح و رنگ از همه چیز مهم تر می باشند. به همین جهت شرکت سعی کرده این محصولات جذاب را در رنگ های طوسی و سرمه ای و آبی فیروزه ای روشن و کرم و هم چنین در طرح های افشان تولید کند. تا مشتریان حق انتخاب بهتری داشته باشند.

روفرشی کشدار طرح افشان

کاور فرش یک محصول عالی برای حفاظت از بافت فرش ها می باشد. و با این محصول خانوار ها نباید هزینه اضافی . بابت خرید فرش نو دهند. و با پول یک دهم فرش می توانند این محصول لوکس . را خریداری نمایند. و آن ها را بر روی فرش های خود نصب کنند.

برای اینکه خرید خوبی داشته باشید. حتما از فروشنده کاور فرش مخمل دورو را درخواست کنید. چون کیفیت بافت بهتری دارند. و هر دو طرف آن ها مخملی شده است. و حرکت کمتری برروی فرش دارند.

طرح های پرفروش کاور فرش

روفرشی های کشدار علاوه بر اینکه مدل های بیشماری دارند. شرکت این امکان را برای خریداران فراهم کرده است . تا هر مدل و طرحی که می پسندند. را انتخاب کنند. و دکوراسیون منزل خود را با آن ها تزیین نمایند.

روفرشی کشدار طرح افشان

برای اینکه کاور فرش ها سر نخورند. حتما باید سایز فرش های خود را به شرکت بدهید. تا روفرشی ها طبق سایز شما برش و دوردوزی شوند. و زمانی که روفرشی ها را در منزل خود استفاده می کنید نگران حرکت کردن آن ها نباشید.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی کاور فرش  ها و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

خانه درباره ماتماس با ما