خرید عمده کاور فرش مهام

خرید عمده کاور فرش مهام

برای فروش و خرید عمده کاور فرش مهام باید با واحد فروش شرکت از طریق راه های ارتباطی زیر  با ما در تماس باشید. تا طرح های روفرشی ها و لیست قیمت آن ها را مشاهده کنید. و کارشناسان فروش شما را راهنمایی کنند.

خرید عمده کاور فرش مهام

روفرشی های کشدار در کارخانه مهام در سایز های استاندارد و در مدل های زیبایی تولید و چاپ می شوند. و نماینده ها از سراسر کشور با توجه به سفارش هایی که دارند. لیست های سفارش عمده را برای شرکت ارسال می کنند. و زمانی که تمام سفارش های نماینده ها جمع آوری شد. لیست چاپ را ثبت و آن ها را برای تکمیل و پرینت آماده می کنیم.

حداقل 15 روز کاری زمان میبرد. تا روفرشی ها آماده و دوردوزی شوند. و بعد از آن سفارش ها را با  هماهنگی مشتریان از طریق باربری ، اتوبوس ، پست یا تیپاکس ارسال می کنیم. و با توجه اینکه روفرشی های کشدار را در عدل یا گونی هایی قرار میدهیم. به همین جهت کرایه کمتری برای مشتریان می افتد.

خرید عمده کاور فرش مهام

فروش کاور فرش ها در شرکت مهام به صورت اعطای نمایندگی و عمده میباشد. و افرادی که مایل به اخذ نمایندگی از شرکت مهام بافت را دارند. حتما رزومه و اطلاعات فروشگاه خود را از طریق ایمیل زیر برای ما ارسال کنند.

کاور فرش عمده مهام

روفرشی های کشدار به صورت سفارشی تولید می شوند. و خریدارانی که طرح خاصی از روفرشی های شرکت مدنظرشان باشد. می توانند آن ها را ثبت سفارش کنند. زمانی که نماینده ها سفارش های خود را برای ما ارسال می کنند. شرکت آن ها را به ترتیب چاپ و کش دوزی می نماید. و برای نماینده های گرامی در جای جای ایران ارسال می کند.

خرید عمده کاور فرش مهام

از آن جایی که ما نماینده های زیادی در سراسر کشور داریم. به همین جهت باید برخی از طرح ها را همیشه موجود داشته باشیم . تا زمانی که سفارش می دهند. کاور فرش ها را در اسرع وقت برای ان ها ارسال کنیم.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =

خانه درباره ماتماس با ما