فروش آنلاین روفرشی کشدار

فروش آنلاین روفرشی کشدار

برای خرید و فروش آنلاین روفرشی کشدار مهام بافت مستقیم از شرکت تولیدی باید با ما تمسا بگیرید. و اطلاعات خودتان را ثبت کنید. و سپس طرح های مدنظر را انتخاب و ثبت نمایید. تا واحد فروش آن ها را بررسی و به مرحله تولید بفرستد.

فروش آنلاین روفرشی کشدار

مجموعه مهام بافت در کنار فروش عمده کاور فرش ها در سراسر ایران ف در حال حاضر تبلیغات وسیعی انجام داده است. و  مشتریان عزیز با ما تماس می گیرند. و  روفرشی ها را در سایز های مختلفی سفارش می دهند. و  سفارش آن ها با پرداخت بیعانه ثبت می گردد.

کاور فرش یک محصول سفارشی می باشد. و زمانی که مشتریان آن ها را سفارش می دهند. حدود 15 روز کاری زمان می برد. تا پارچه ها چاپ و دور دوزی شوند. برای اینکه کاور فرش هایی که خریداری می کنید. به خوبی بر روی فرش ها فیکس شوند. حتما سایز فرش های خود را به کارشناس فروش مجموعه اعلام کنید. تا خیاط ها روفرشی ها را ریسایز نمایند.

فروش آنلاین روفرشی کشدار

روفرشی های کشداری که به صورت آنلاین خریداری می کنید. حتما از منبعی که از بابت کیفیت و خدماتش مطمئن هستید. کاور فرش های خود را تهیه نمایید. و به هر سایت و منبعی اعتماد نکنید.

فروش اینترنتی کاور فرش جدید

همان طوری که گفته شد. فروش مجموعه ما به صورت حضوری و آنلاین صورت می گیرد. و طرح های مهام برای مشتریان ارسال می گردد. و هر خریداری با توجه به سلیقه و دکوراسیونی که دارد. کاور فرش های خود را سفارش می دهد.

فروش آنلاین روفرشی کشدار

برای اینکه روفرشی کشدار با کیفیتی خریداری کنید. به جنس آن توجه کنید. پارچه آن ها باید دورو مخمل باشند. و بافت محکم و انعطاف پذیری داشته باشند. و زمانی که با دستمال سفید بر روی پارچه آن ها می کشید. رنگ آن ها نرود. و ثبات خود را حفظ نماید.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما