کارخانه تولیدی کاورفرش دورو

کارخانه تولیدی کاورفرش دورو

برای اینکه مستقیم از کارخانه تولیدی کاورفرش دورو خرید داشته باشید. و روفرشی ها را بدون واسطه و با قیمت مناسبی خریداری کنید. با ما در تماس باشید. تا همکاران فروش شما را راهنمایی کنند. و شما خرید بهتری تجربه کنید.

کارخانه تولیدی کاورفرش دورو

تولید کاور فرش در 3مرحله ی اصلی صورت می گیرد. و هر یک از این مراحل از اهمیت مهمی برخوردار می باشند. و برای اینکه کاور فرش بابهترین کیفیت بدست مشتریان برسد. هر قسمت باید کار خودش را به نحو احسن انجام بدهد. تا روفرشی ها با کیفیت درجه1 بدست مشتریان برسند.

شرکت تولیدی مهام پارچه ها را به کارخانه چاپ می فرستد. تا طرح و رنگ ها به درستی بر روی پارچه ها چاپ شوند. و سپس پارچه های چاپ شده را به شرکت می آوریم. تا خیاط ها پارچه ها را برش و دوردوزی کنند. و در کاور های مخصوصی بسته بندی کنند. و در نهایت برای مشتریان ارسال شوند.

کارخانه تولیدی کاورفرش دورو

کاور فرش دورو مخمل هر دو طرف مخملی شده اند. و این عامل سبب می گردد روفرشی تراکم بافت . بهتری داشته باشد. و رنگ و طرح با ثبات بهتری بر روی پارچه قرار بگیرند. و ماندگاری روفرشی ها در دراز مدت بیش تر شود.

تولید روفرشی کشدار مخمل دورو

روفرشی های کشدار در مدل های متنوعی تولید می شوند. و به قدری تنوع آن ها در بازار زیاد شده است. که خریداران در هنگام انتخاب آن ها گیج می شوند. و خیلی از افراد به دنبال طرحی می گردند. که مانند طرح فرش های آن ها باشد. که به راحتی می توانند در مجموعه ما پیدا کنند.

کارخانه تولیدی کاورفرش دورو

طرح های روفرشی کشدار در سایز های استانداردی تولید می شوند. و تمام کاور فرش ها در مجموعه ما به صرت استاندارد برش داده می شوند. و برای خریداران ارسال می شوند. در صورتی که سایز فرش های مشتریان استاندارد نباشد. رایگان برای او ریسایز انجام می دهیم.

جهت مشاهده ی روفرشی های کشدار مهام بافت در طرح بندی و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

خانه درباره ماتماس با ما