کاور فرش سایز 6متری

کاور فرش سایز 6متری

برای خرید کاور فرش سایز 6متری و سایر سایز های روفرشی باید تلفنی تماس بگیرید. تا هم از خدمات رایگان مشاوره ای ما برخوردار شوید. و هم اینکه روفرشی های کشدار 6متری را در طرح بندی های شیک آن مشاهده نمایید.

کاور فرش سایز 6متری

 6متری کاور فرش کوچک ترین سایز روفرشی های کشدار می باشند. و این سایز از روفرشی ها ابعاد 2*3 دارند. و بهتر از سایز های 9 و 12 متری بر روی فرش ها فیکس می شوند. چون سایز کوچک تری دارند. و از طرفی فرش های 6متری بافت سنگین تری دارند. و جمع و جور تر می باشند. به همین جهت مشتریان به راحتی می توانند آن ها را فیکس کنند.

برای اینکه از خدمات مشاوره ای ما برخوردار شوید. در صورتی که در خصوص بافت روفرشی ها و سایز بندی ها و رنگ آن ها سئوال دارید. حتما با ما تماس بگیرید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند. و شما طرح و سایز مدنظر خود را با تصمیم بهتری خریداری نماید.

کاور فرش سایز 6متری

فروش روفرشی های 6متری به نسبت روفرشی های سایز 9 و 12 متری کمتر است. و دلیل آن مربوط به فضای اکثر منازل می باشد. که با سایز های 9 و 12 متری روفرشی ها هماهنگی بیش تری دارند. به همین جهت شرکت های تولیدی این سایز ها را بیشتر در دستور تولید خود قرار داده اند.

فروش کاور فرش 9متری

روفرشی های کشدار سایز 2.5 *3.5 بیش ترین فروش را در بین روفرشی های کشدار 12 و 9 متری دارند. و تنها دلیل آن همان طور که گفته شد. مربوط به سایز اتاق های منزل می باشد. که در برخی از اتاق ها 2تا فرش 9متری میخورد . یا اینکه خانوار ها از فرش های 9 و 12 متری باهم در یک اتاق استفاده می کنند.

کاور فرش سایز 6متری

مجموعه ما سایز های 6 و 9 و 12 متری را در طرح های متنوعی تولید می کند. و تمام سفارش هایی که برای مجموعه ما ثبت می گردد. به ترتیب در دستور تولید و چاپ قرار می گیرند. و برای مشتریان گرامی ارسال می شوند.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی کاور فرش  ها و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 8 =

خانه درباره ماتماس با ما