مدل چاپی کاور فرش

مدل چاپی کاور فرش

در این مقاله قرار است در خصوص رنگ و مدل چاپی کاور فرش دورو مخمل برای شما صحبت کنیم. اگر به دنبال خرید روفرشی های کشدار هستید. حتما با ما تماس بگیرید. تا هم مشاوره رایگان بگیرید. و هم اینکه با شرکت بیش تر آشنا شوید.

مدل چاپی کاور فرش

روفرشی کشدار یک محصول جدید در بازار داخلی می باشد. و با ورود خود با استقبال زیادی . از خریداران مواجد شد. و این نوع از روفرشی های جدید به عنوان محافظ فرش . کاربرد دارند. و تنها در منزل مورد استفاده قرار می گیرند. پس یک محصول خانگی محسوب می شوند.

طرح و مدل کاور فرش برای مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. و تولید کننده ها حین طراحی و چاپ کاور فرش ها باید دقت زیادی داشته باشند. تاطرح ها را طبق سلیقه و دکوراسیون هر یک از خانوار ها تولید نمایند. تا هر فردی به راحتی بتواند طرح فرش خود را در روفرشی های کشدار جستجو نماید.

مدل چاپی کاور فرش

روفرشی های کشدار دورو مخمل می باشند. و با توجه به اینکه این مدل از روفرشی ها بهترین کیفیت و بافت را در بین روفرشی ها دارند. به همین جهت خریداران تمایل بیش تری به خرید و استفاده از آن ها دارند.

کیفیت چاپ روفرشی کشدار

کیفیت چاپ روفرشی های کشدار به نوع رنگ و کاغذ چاپ وارداتی می باشد. اگر شرکت از کاغذ چاپ باکیفیتی استفاده نماید. کیفیت چاپ روفرشی ها بالا می رود. و علاوه بر کاغذ چاپ ، نوع دستگاه دیجیتالی نیز در ثبات رنگ روفرشی ها تاثیر زیادی دارند.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های کشدار با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

خانه درباره ماتماس با ما