تولید کاورفرش تک رو مخمل

تولید کاورفرش تک رو مخمل

مجموعه ما به طور مستقیم فروش و تولید کاورفرش تک رو مخمل را انجام نمی دهد. و همکاران این محصول را در سایز بندی تولید می کنند. دلیل اینکه ما این نوع محصول را تولید نمیکنیم در ادامه مقاله برای شما عزیزان توضیح می دهیم.

تولید کاورفرش تک رو مخمل

روفرشی های کشدار تک رو اصلا کیفیت خوبی ندارند. و تنها یک طرف آن ها مخملی شده است. و طرف دیگر آن ها حالت مخملی ندارد. به همین جهت سر می خورد. و هر مشتری که از این نوع محصولات استفاده می کند. از بابت کیفیت بافت آن ها رضایتی ندارند. روفرشی های تک رو مخمل شل بافت تر هستند. و به خوبی بر روی فرش ها فیکس نمی شوند.

در مجموعه ما کاور فرش دورو مخمل تولید می گردد. و به تمام مشتریانی که روفرشی های کشدار خود را از ما خریداری می کنند. ضمانت بافت و رنگ داده می شود. روفرشی های کشدار دورو مخمل هر دو طرف مخملی شده اند. و کمتر سر می خورند . و اگر سایز فرش های شما استاندارد باشد . به خوبی بر روی فرش ها فیکس می شوند.

تولید کاورفرش تک رو مخمل

فروش عمده و تک انواع کاور فرش مخمل در مجموعه مهام بافت انجام می گیرد. و مشتریان به راحتی از طریق وبسایت یا تماس مستقیم با شرکت می توانند کاور فرش های مدنظر خود را ثبت سفارش نمایند. تمام محصولات مهام در سایز های استاندارد تولید می شوند. و در صورتی که فرش شما استاندارد نیست . رایگان برای شما ریسایز انجام می گیرد.

قیمت کاور فرش دورو مخمل

روفرشی های کشدار مخمل کیفیت خوبی دارند . و از روفرشی های تک رو بهتر می باشند. قیمت این نوع روفرشی ها به نوع پارچه و کیفیت رنگ آن ها بستگی دارد. و هر چقدر از مواد اولیه بهتری استفاده شود. در قیمت های بالاتری بفروش می رسند.

قیمت خرده و عمده روفرشی ها در مجموعه ما متفاوت می باشد. به عنوان مثال نماینده هایی که روفرشی های کشدار را در حجم بالاتری خریداری می کنند. این محصولات را با قیمت مناسب تری برای آن ها ارسال می گردد.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های کشدار  مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

 

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + پنج =

خانه درباره ماتماس با ما