خرده فروش انواع روفرشی

خرده فروش انواع روفرشی

در این مقاله قرار است در خصوص خرده فروش انواع روفرشی و نماینده هایی که روفرشی ها را در طرح و رنگ های مختلفی از ما خریداری می کنند. فروش در مجموعه مهام به صورت خرده و عمده انجام می گیرد. برای اطلاع از سیاست شرکت مهام با ما همراه باشید.

خرده فروش انواع روفرشی

روفرشی ها یکی از منسوجات معروف یزدی می باشند. که جایگاه خیلی خوبی را در بین مردم پیدا کرده اند. و روز به روز تقاضا برای آن ها افزایش می یابد. امروزه مدل های جذابی از روفرشی ها به بازار عرضه می شوند. که توجه هر خریداری را به خود جلب می کنند. و حتی مشتریان از آن ها به عنوان فرش استفاده می کنند.

تمام نماینده هایی که انواع روفرشی های خود را از شرکت ما تهیه می کنند. ابتدا لیست سفارش هایی که برای فروشگاه خود می خواهند را ثبت می کنند. و بعد از اینکه روفرشی آن ها تولید شد. پول یا چک خود را می فرستند. و ما روفرشی ها را در عدل های مناسبی برای آن ها ارسال می کنیم.

خرده فروش انواع روفرشی

برخی از مشتریانی که روفرشی ها را عمده ای از ما خرید می کنند. از آن جایی که به طور ثابت با ما همکاری می کنند. به همین جهت شرایط پرداخت ویژه ای را برای آن ها در نظر می گیریم. و برای مشتریانی که خرده خرید می کنند. پرداخت در منزل را برای آن ها در نظر گرفتیم.

فروش عمده روفرشی در سایزبندی

خریداران روفرشی ها را در سایز بندی خریداری میکنند. به این صورت که مثلا یک یا دو طرح از روفرشی ها را انتخاب می کنند. و آن ها را در سایز های 12 و 9 و 6 و 3 متری سفارش می دهند. تا زمانی که مصرف کننده یک طرح را در سایز 9 و 12 متری خواست. سریع برای او آماده کنند.

فروش عمده در مجموعه بافندگی مهام یزد به صورت سفارشی انجام می گیرد. به این صورت که مشتری 7 عدل از روفرشی ها را سفارش می دهد. و ما طبق سفارش او روفرشی ها . را تولید می کنیم. و در عدل های مناسبی . قرار می دهیم. و از طریق باربری برای او ارسال می کنیم.

شرکت مهام تولید کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

خانه درباره ماتماس با ما