قیمت خرید کاورفرش دورو

قیمت خرید کاورفرش دورو

برای اطلاع از لیست قیمت خرید کاورفرش دورو با مشاوران مهام بافت تماس بگیرید. تا هم از مشاوره رایگان ما بهره ببرید. و همین که در خصوص نحوه ی سفارش دهی و خرید روفرشی ها به اطلاعات ارزنده تری دسترسی داشته باشید.

قیمت خرید کاورفرش دورو

برای خرید کاور فرش مهام ابتدا باید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. و به همراه سایز دقیق فرش های خود برای ما بفرستید. بعد از اینکه مشخص شد. چه نوع روفرشی و در چه کیفیتی مدنظر شما است. کارشناس شرکت قیمت کاور فرش های دورو مخمل را برای شما ارسال می کنند. و از این قیمت یه مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت می کنید. و الباقی را در منزل خود پرداخت می کنید.

قیمت دقیق کاور فرش ها مشخص نیست. و براساس نوع پارچه روفرشی ها و کاغذ آن ها معیین می گردد. اگر جنس پارچه مخملی و انعطاف پذیر باشد. و تراکم بافت خوبی داشته باشد. و زمانی که رنگ و طرح کاور فرش ها نگاه می کنید. براق و درخشان به نظر برسد. این نوع روفرشی ها بهترین هستند . و در قیمت های بالایی خرید و فروش می شوند. که ارزشش را خواهد داشت.

 قیمت خرید کاورفرش دورو

روفرشی های کشدار در سایز های 6 و 9 و 12 متری تولید می شوند. و سایز آن ها استاندارد است. در صورتی که فرش مشتری ها غیر استاندارد باشد. باید برای آن ها ریسایز انجام گیرد. تا مشکلی برای فیکس کردن بر روی فرش ها پیش نیاید.

قیمت فروش روفرشی های کشدار

نماینده های مجموعه مهام در حال حاضر روفرشی های کشدار را با قیمت 1450.000 تومان در بازار به فروش میرسانند. و نوع روفرشی ها در قیمت گذاری تاثیر به سزایی دارد. به گونه ای که اگر بافت روفرشی کشدار تک رو مخمل باشد . در بازار با قیمت های ارزان تری معامله می شوند. و مشتریان زیادی به دنبال خرید این نوع کاور فرش ها نمی روند.

جهت مشاهده طرح های روفرشی کشدار و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

 www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =

خانه درباره ماتماس با ما