کارخانه بافندگی روفرشی مهام

کارخانه بافندگی روفرشی مهام

برای خرید و گرفتن نمایندگی از کارخانه بافندگی روفرشی مهام باید با واحد فروش ما تماس بگیرید. تا همکاران فروش شما را در خصوص نمایندگی و فروش محصولات مهام در بازار داخلی و خارجی راهنمایی کنند.

کارخانه بافندگی روفرشی مهام

 شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کاور فرش ، ابریشم ، زرکدار و مخمل و روفرشی های جدید چاپی می باشد. و با توجه به اینکه شرکت مهام یک مجموعه کاملی از روفرشی ها را دارد. به همین جهت خریداران تمایل بیش تری به همکاری با ما را دارند. و قادرند تمام روفرشی های خود را یکجا از یک شرکت تهیه کنند. و طرف حساب آن ها شرکت مهام باشد.

تولید روفرشی های یزدی امروزه با چالش هایی روبه رو است. از یک طرف قیمت مواد اولیه مانند نخ روز به روز در حال گران تر شدن می باشد. و از طرف دیگر تحریم ها سبب شده که برخی از مواد اولیه مانند کاغذ چاپ و قطعات دستگاه ها دیر به دیر به ایران وارد شوند. و این عوامل در روند تولید کارخانه ها تاثیر زیادی می گذارند.

کارخانه بافندگی روفرشی مهام

روفرشی های زرکدار توسط دستگاه های 4جاکارد تولید می شوند. و بافت براق و محکم دارند. روفرشی های ابریشم . با دستگاه های 8جاکارد . بافته می شوند. به همین جهت تراکم بافت بالاتری دارند. و بسیار ظریف بافته. می شوند. به همین جهت زیر دست و رو دست آن ها جلوه عالی دارد. و مشتریان از آن ها به عنوان فرش استفاده می کنند.

تولید کاور فرش مهام

یکی دیگر از محصولاتی که استقبال زیادی از آن ها شده است. انواع کاور فرش در طرح های شیک می باشند. این نوع روفرشی ها به عنوان محافظ فرش استفاده می شوند. و در جلوه دکوراسیون منازل تاثیر بسزایی دارند .

کاور فرش ها در سایز های استاندارد تولید می شوند. و شامل تنوع بالایی از طرح و رنگ های بروز بازار می شوند. که برای مشتریان حق انتخاب زیادی را به وجود می آورند.

جهت مشاهده ی روفرشی های مهام بافت در طرح بندی و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 13 =

خانه درباره ماتماس با ما