رنگ بندی کاورفرش مخمل

رنگ بندی کاورفرش مخمل

برای مشاهده طرح و رنگ بندی کاورفرش مخمل باید از طریق راه های ارتباطی زیر برای ما پیام ارسال کنید. تا طرح ها را برای شما بفرستیم. و از روی مدل های موجود مهام ، طرح مدنظر خود را انتخاب کنید. و به ما اطلاع بدید تا در زمان مقرر تولید و ارسال کنیم

رنگ بندی کاورفرش مخمل

روفرشی های کشدار شامل رنگ ها و طرح های شیکی می باشند. و این نوع روفرشی ها در بین خریداران محبوبیت زیادی دارند. و با قرار گرفتن بر روی فرش های شما جلوه منزلتان را تغییر می دهد. از آن جایی که از این محصولات به عنوان محافظ فرش استفاده می گردد. به همین جهت خریداران در مناسبت های مختلفی از آن ها استفاده می کنند.

رنگ های کاور فرش شامل کرم ، طوسی ، سرمه ای و آبی فیروزه ای می باشند. و این نوع رنگ ها کاملا سلیقه ای می باشند. به عنوان مثال برخی از افراد رنگ آبی را می پسندند. و برخی دیگر رنگ کرم یا طوسی را در نظر می گیرند. به طور کلی فروش کاور فرش های طوسی و سرمه ای از همه بیش تر است.

رنگ بندی کاورفرش مخمل

اگر رفت و آمد در منزل شما زیاد است. حتما از کاور فرش های تیره رنگ استفاده نمایید. تا کثیفی را جلوه نکند. و ماندگاری بیش تری در منزل شما داشته باشد. روفرشی های کشدار یک مزیتی که دارند. این است که به راحتی شسته می شوند. و قابل تعویض می باشند. و شما با کمترین بودجه قادرید آن ها را خریداری نمایید.

طرح های روفرشی کشدار

همان طور که گفته شد روفرشی های کشدار شامل مدل های متنوعی می باشند. و خریداران طبق دکوراسیون خود روفرشی ها را خریداری می کنند. و در حین خرید مدل های کاور فرش را در سایز های فرش خود سفارش می دهند.

مدل های افشان و مدل های گلدار از جمله طرح های پرفروش روفرشی های کشدار میباشند. که توجه هر فردی را به خود جلب می کنند. و در هر منزلی با چینش وسایل سازگاری خوبی دارند.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

خانه درباره ماتماس با ما