کاورفرش دورو طوسی

کاورفرش دورو طوسی

کاورفرش دورو طوسی بیش ترین فروش را در بین خریداران دارد. و اکثر خریداران برای ست کردن منزل خود از این نوع روفرشی ها استفاده می کنند. برای خرید و اطلاع از قیمت کاور فرش ها تماس بگیرید.

کاورفرش دورو طوسی

روفرشی های کشدار در رنگ های زیبایی تولید می شوند. و تنوع رنگ دربین آن ها زیاد می باشد. و در هر طرحی معمولا بیش از چند رنگ زیبا به کار رفته است. به همین جهت ظاهر خوبی دارد . و توجه هر خریداری را به خود جلب می کند.

روفرشی های طوسی رنگ کشدار رخ تیره دارند. و مناسب فضا های . پررفت و آمد می باشند. و این رنگ از روفرشی ها بیش ترین فروش . را به خود اختصاص می دهند. و نسبت به رنگ های دیگر ، دیر تر کثیف می شوند. و لکه های کثیفی . را بر روی خود نمایان نمی کنند.

کاورفرش دورو طوسی

برخی از مشتریان در خصوص کیفیت بافت روفرشی های کشدار می پرسند. این نوع محصولات دو طرف مخمل هستند. و بافت نرم آن آنها رنگ رو به خوبی . در خود جذب می کند. و خانواده ها نباید نگران کم رنگ . شدن آن ها باشند. و طرف دیگر جذب بافت فرش می شود. و از حرکت روفرشی ها جلوگیری می کند.

کاورفرش دورو مخمل سرمه ای

رنگ سرمه ای کاور فرش نیز مانند رنگ طوسی ، فروش خوبی دارند. و با توجه به اینکه رنگ بیش تری در حین چاپ روفرشی ها به کار می رود. به همین جهت قبلا روفرشی ها از خود رنگ پس می دادند. در صورتی که با پیشرفت تکنولوژی تولید کاور فرش امروزه این مشکل برطرف شده است.

کاورفرش دورو طوسی

روفرشی های کشدار امروزی رنگ پس نمی دهند. و دلیل آن کاغذ چاپ درجه یکی است که برای چاپ روفرشی ها از آن استفاده می شود. و بابت کیفیت رنگ آن ها ضمانت داده می شود.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

خانه درباره ماتماس با ما