انواع مدل کاورفرش دورو

انواع مدل کاورفرش دورو

برای مشاهده ی انواع مدل کاورفرش دورو مخمل از طریق راه های ارتباطی زیر به ما پیام بدهید. تا واحد فروش شرکت طرح ها را برای شما ارسال کنند. و شما طبق دکوراسیون خود ، مدل ها را انتخاب کنید. افتخار ما ضمانت رنگ و کیفیت روفرشی ها و پرداخت درب منزل می باشد.

انواع مدل کاورفرش دورو

روفرشی های کشدار جدید فراتر از طرح و مدل رفته اند. و شما به راحتی طرح فرش خود را در کاور فرش ها جستجو می کنید. این نوع روفرشی ها به این دلیل معروف شده اند. چون کار خانوار ها را در خرید فرش های گران قیمت و شستشوی آن ها راحت کرده اند. و در حال حاضر به عنوان پرفروش ترین روفرشی ها در بازار شناخته می شوند .

طرح های کاور فرش شامل مدل های گلدار ، افشان ، حوض نقره و کلی مدل های شیک می باشند. که توجه هر خانواری را به خود جلب می کنند. و با چنش وسایل افراد همخوانی دارند. مدل روفرشی ها در جلوه منزل تاثیر بسزایی دارد. به همین جهت در انتخاب مدل کاور فرش دقت کنید.

انواع مدل کاورفرش دورو

شرکت مهام بافت تنوع بالایی از رنگ و طرح را برای مشتریان خود ارائه می کند. و خداروشکر نماینده ها و مشتریان با دیدن طرح ها ، مدل مورد نظر خود را پیدا می کنند. و آن ها را ثبت سفارش می کنند.

طرح روفرشی کشدار مخمل دورو

در بین مشتریان . کاور فرش دورو مخمل باب . شده است. و همه ازاین نوع روفرشی ها صحبت می کنند. روفرشی های کشدار دو نوع هستند. یک نوع مربوط به روفرشی های تک رو مخمل می باشد. این نوع روفرشی ها معمولا سر می خورند. و بافت ضعیف تری دارند.

نوع دیگر کاور فرش ها به دورو مخمل معروف میباشند. این نوع روفرشیها فروش عالی دارند. و از آن جایی که هر دو طرف.آن ها مخملی شده است. به همین جهت بافتی نرم و انعطاف پذیر و متراکم دارند. و در بین روفرشی ها جزو بهترین روفرشی کشدار شناخته می شوند.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های کشدار با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + سیزده =

خانه درباره ماتماس با ما