برای اطلاع از قیمت روفرشی کشدار ترک با ما تماس بگیرید.تا همکاران فروش شما را راهنمایی کنند. و کاور فرش های ترک با کاور فرش های ایرانی تفاوت هایی

قیمت روفرشی کشدار ترک

برای اطلاع از قیمت روفرشی کشدار ترک با ما تماس بگیرید.تا همکاران فروش شما را راهنمایی کنند. و کاور فرش های ترک با کاور فرش های ایرانی تفاوت هایی دارند. که در ادامه راجع به آن ها صحبت میکنیم.

قیمت روفرشی کشدار ترک

روفرشی های کشدار ترک . به این دلیل معروف شده اند. چون کشور ترکیه محد تولید پارچه در دنیا می باشد. و قبلا کاور فرش ها از این کشور به ایران وارد می شدند. و کیفیت بافت و چاپ خوبی داشتند. قیمت روفرشی کشدار ترک در مقایسه با کاور فرش های ایرانی گران تر می باشد. و دلیل حقوق گمرکی به آن ها میخورد.

روفرشی های ترک الان در بازار کمیاب هستند. و اگر هم وجود دارند از طریق قاچاق به ایران وارد می شوند. که هیچ تضمینی بابت کیفیت آن ها وجود ندارد. خداروشکر کاور فرش در ایران . بومی .شده است. و بسیاری از تولیدکنندگان اعم از مهام بافت این نوع روفرشی ها را د سایز بندی تولید می کنند.

قیمت روفرشی کشدار ترک

قیمت روفرشی های کشدار ایرانی از کار های ترک بسیار ارزان تر است. و دسترسی بیش تری به آن وجود دارد. در صورتی که اگر شما روفرشی ترک را قبلا خریداری می کردید . هیچ تضمینی در کیفیت و خدمات پس از فروش آن ها نداشت.

تفاوت روفرشی ترک و روفرشی ایرانی

در حال حاضر اکثر تولیدی ها روفرشی های خود را به عنوان پارچه ترک می فروشند . در صورتی تمام پارچه های آن ها در ایران تولید می شود. و با توجه به اینکه مردم به دنبال پارچه ترک می باشند. به همین جهت برخی از کارخانه ها محصولات خود را به عنوان روفرشی ترک می فروشند.

کیفیت روفرشی ها هیچ تفاوتی نمی کند. و در حال حاضر روفرشی های کشدار ایرانی قابلیت رقابت با برند های  معروف ترکیه را دارند. و حتی کیفیت کار های ایرانی . به مراتب بالاتر از آن ها شده است. این سری شرکت از کاغذ چاپ جدیدی برای چاپ پارچه های خود استفاده می کند. برای همین براق و درخشان شده اند.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی کاور فرش  ها و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 − 2 =

خانه درباره ماتماس با ما