فروشنده کاورفرش کشدوزی شده

فروشنده کاورفرش کشدوزی شده

بافندگی مهام یزد به عنوان تولید کننده و فروشنده کاورفرش کشدوزی شده قادر است . روفرشی های کشدار شما را در سایز های 6 و9 و 12 متری استاندارد . تامین نماید. برای اطلاع از قیمت کاور فرش ها و طرح های آن ها حتما تماس بگیرید.

فروشنده کاورفرش کشدوزی شده

مجموعه مهام بافت کار تولید روفرشی های کشدار را انجام می دهد. و کار فروش روفرشی ها برعهده نماینده ها و فروشنده های عزیز در سراسر کشور می باشد. که با تعهد محصولات مهام را پخش و میفروشند. برای اینکه با کاور فرش ها بیش تر آشنا شوید. باید روند تولید آن ها را یاد بگیرید.

روفرشی های کشدار از پارچه شنل و رنگ و کش تولید می شوند. و هر کدام از این مواد اولیه برای تولید کاور فرش امری ضروری هستند. ابتدا باید پارچه ها توسط دستگاه 2جاکارد مخمل . بافته شوند. و این نوع پارچه به رنگ سفید براق می باشند. و هر دو طرف مخملی .شده اند.

کارخانه چاپ این پارچه ها . را طبق سفارش های ثبت شده . مشتریان ، چاپ می کند. و برای کارگاه پارچه بافی می فرستد. در این مرحله خیاط ها پارچه ها را در سایز بندی برش می دهند . و توسط کش هایی دور دوزی می کنند. تا به خوبی در زیر فرش فیکس شوند. و از حرکت آن ها جلوگیری کند.

کیفیت کش کاور فرش

کش ها در کاور فرش اهمیت زیادی دارند. چراکه روفرشی را بر روی فرش محکم می کنند. و از سر خوردن آن ها جلوگیری .می کنند. نوع کش در حرکت کردن روفرشی ها تاثیر زیادی دارد. اگر کش بی کیفیت باشد. بعد از مدتی کش شل می شود. و روفرشی تکان می خورد. ولی اگر کش کیفیت خوبی داشته باشد. کاورفرش را فیکس فرش می کند. و تکان نمی خورد.

فروشنده کاورفرش کشدوزی شده

در حین خرید به دوردوزی کش های توجه کنید. ممکن است. برخی از خیاط ها کش ها را لبه پارچه ها .دوخته باشند. و زمانی که میخواهید آن ها نصب کنید. کش از پارچه جدا شود. پس حتما کاور فرش خود را از فروشنده معتبری خریداری نمایید.

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های زرکدار و مخمل و کاور فرش و ابریشم می باشد. اگر قصد خرید روفرشی ها را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمدنه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

خانه درباره ماتماس با ما