جنس کاور فرش درجه1

جنس کاور فرش درجه1

بسیاری از خریداران در خصوص جنس کاور فرش درجه1 از ما سئوال می کنند. روفرشی های کشدار در کیفیت های مختلفی تولید می شوند. و هر شرکتی آن ها را طبق سیاست خود تولید می نماید. برای اطلاع از کیفیت کاور فرش ها با ما همراه باشید.

جنس کاور فرش درجه1

روفرشی های کشدار از جنس شنل یا مخمل می باشند. و این نوع روفرشی ها از پارچه ای به اسم مخمل دورو تولید می شوند. مرحله اول کاور فرش مربوط به نوع پارچه آن می باشد. اگر پارچه ضعیف باشد رنگ به خوبی جذب بافت  آن ها نمی شود. و پس از مدتی کیفیت و ظاهر خود را از دست می دهد.

اگر کیفیت پارچه روفرشی از نوع مخمل دورو متراکم باشد. رنگ به خوبی جذب آن میگردد. و حتی ضمانت رنگ و کیفیت به مشتریان عزیز داده می شود. تا خرید خود را با خیال راحت انجام دهند. از آن جایی که برای تولید کاور فرش از پارچه دورو مخمل استفاده می شود. و برای طراحی و چاپ آن ها از کاغذ چاپ وارداتی استفاده می شود. به همین جهت ما با خیال راحت به مشتریان عزیز خود ضمانت می دهیم.

جنس کاور فرش درجه1

روفرشی هایی که جنس پارچه خوبی دارند. در حین شستشو بی رنگ و بی کیفیت نمی شوند. و جنس خود را حفظ می کنند. این نوع روفرشی ها از نوع دورو مخمل می باشند. و با راه رفتن بر روی آن ها از بین نمی روند.

کیفیت چاپ روفرشی کشدار

چاپ در روفرشی های کشدار جزء خیلی مهمی محسوب می شود. و به همین جهت شرکت از بهترین کاغذ چاپ وارداتی برای چاپ روفرشی ها استفاده می کند. از آن جایی که کاور فرش ها با دستگاه های مدرنی تولید می شوند. به همین جهت جای نگرانی برای کیفیت بافت و چاپ روفرشی ها وجود ندارد

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های کشدار  مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =

خانه درباره ماتماس با ما