قیمت فروش روفرشی دورکشدار

قیمت فروش روفرشی دورکشدار

برای گرفتن قیمت فروش روفرشی دورکشدار و اطلاع از موجودی شرکت با واحد فروش مهام بافت تماس بگیرید. تا همکاران شما را در خصوص کیفیت بافت روفرشی ها و طرح های روفرشی های کشدار راهنمایی کنند.

قیمت فروش روفرشی دورکشدار

روفرشی های دورکشدار به کاور فرش های دورو مخمل معروف می باشند. و این نوع روفرشی ها از پارچه ی شنل برای تولید آن ها استفاده می گردد. و بافت مخملی آن ها سبب می شود. یک طرف آن ها جذب بافت فرش شود. و از حرکت آن ها جلوگیری نماید. و در طرف دیگر آن ها طرح فرش چاپ می گردد.

قیمت روفرشی های دور کشدار به نوع پارچه آن ها بستگی دارد. اگه شرکت از پارچه های با تراکم بالا و از جنس شنل عالی استفاده نماید. کیفیت تولید روفرشی ها بالا می رود. و قیمت تمام شده ان ها نیز افزایش می یابد. کاور فرش های دورو از جمله محصولات جدید منسوجات ایران می باشند. این نوع محصولات کاربرد زیادی در منازل دارند. و با قیمت های مناسبی به بازار عرضه می شوند.

قیمت فروش روفرشی دورکشدار

فروش کاور فرش ها به صورت سفارشی انجام می گیرد. و شرکت آن ها به صورت عمده و در جم بالا تولید نمی کند. چون ممکن است طرح هایی که تولید شده است. با سلیقه ی خریداران سازگار نباشد. به همین جهت طبق سفارش خریداران کاور فرش ها را تولید و ارسال می کنیم.

قیمت خرید کاور فرش دورو

قیمت خرید روفرشی های کشدار برای مغازه دار ها و فروشگاه ها مشخص می باشد. و شرکت هر چند روز یکبار لیست قیمت کاور فرش های خود را برای مشتریان ارسال می کند. تا طبق لیست شرکت ، کاور فرش ها را برای فروش بگذارند.

نماینده های شرکت معمولا بین 15 الی 20 درصد سود خود را به قیمت اصلی کاور فرش اضافه می کنند. و سپس قیمت کاور فرش ها را تعیین می کنند. تا خریداران طرح های مورد نظر خود را انتخاب کنند.

شرکت مهام تولید کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت کشدار و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 9 =

خانه درباره ماتماس با ما