کارخانه بافندگی روفرشی زرکدار یزد

کارخانه بافندگی روفرشی زرکدار یزد

برای ارتباط مستقیم با کارخانه بافندگی روفرشی زرکدار یزد با واحد فروش مهام در تماس باشید. شرکت در تلاش است تا روفرشی ها را با بهترین قیمت و شرایط پرداختی برای شما فراهم کند. به همین جهت آغاز همکاری خوبی در پیش خواهد بود .

کارخانه بافندگی روفرشی زرکدار یزد

در حال حاضر بیش از 150 واحد تولیدی روفرشی در استان یزد فعالیت می کنند. و انواع روفرشی ها را در مدل های مختلف به بازار عرضه می کنند. روفرشی زرکدار یک نوع از انواع روفرشی ها در استان یزد می باشد. روفرشی های زری دار که به روفرشی براق و شیک معروف می باشند. فروش خوبی را در بین خریداران به خود اختصاص داده اند.

این نوع روفرشی علاوه بر نخ شانل و نخ چله ، نخ زرک نیز در بافت آن به کار می رود. و به همین دلیل براق به نظر می رسد. و در صورتی که وزن نخ و مواد اولیه آن ها زیاد باشد. تراکم بافت خوبی میگیرد. و نخ ها با تراکم بالایی در کنار یکدیگر بافته می شوند. و کیفیت بافت آن ها منحصر به فرد می گردد.

کارخانه بافندگی روفرشی زرکدار یزد

شرکت برای اینکه روفرشی های زرکدار خود را در سراسر کشور توزیع نماید. با نماینده و فروشگاه هایی وارد مذاکره می شود. که سابقه ی خوبی در بازار دارند. و سرمایه خوبی در گردش خود دارند. این عامل سبب می شود. مشتریان هدف بهتری به سمت ما جذب شوند. و فروش روفرشی در شرکت ما تثبیت گردد

شرکت تولیدی انواع روفرشی یزد

بافندگی مهام یزد در حال حاضر تولید کننده و تامین کننده انواع روفرشی در مدل های مختلف می باشد. و خریدارانی که روفرشی ها را عدلی سفارش می دهد. بعد از بررسی سفارش آن ها ، روفرشی ها را بعد 7 روز کاری طبق برنامه تولید برای آن ها ارسال می کند.

برای ثبت سفارش عمده باید با واحد فروش شرکت مهام بافت تماس بگیرید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند. و سفارش و تاریخ اماده سازی آن را به اطلاع شما برسانند.

جهت مشاهده ی روفرشی های مهام بافت در طرح بندی و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − شانزده =

خانه درباره ماتماس با ما