کاورفرش 6متری استاندارد

کاورفرش 6متری استاندارد

برای خرید کاورفرش 6متری استاندارد برای منزل خود با ما تماس بگیرید. شرکت مهام بافت تولید کننده ی انواع کاور فرش های دورو مخمل در طرح و رنگ های شیک می باشد. برای استعلام قیمت با ما همراه باشید.

کاورفرش 6متری استاندارد

روفرشی های کشدار در سایز های استاندارد 6 و9 و 12 متری تولید می شوند. و در صورتی که فرش شما استاندارد باشد. روفرشی کمتر سر می خورد. و سایز 9 و 6 متری به علت ابعاد کوچک تر بر روی فرش به راحتی نصب می شوند. و خیلی کمتر حرکت می کند. در صورتی که روفرشی کشدار 12 متری در صورتی که سایز آن ها استاندارد باشد. یه ذره جابه جایی را دارد.

تمام روفرشی هایی که در مجموعه ما تولید می شوند. دارای سایز استاندارد بوده و به راحتی بر روی فرش ها نصب می گردد. اگر فرش های شما غیر استاندارد باشد. به مشکل بر می خورید. و در حین فیکس کردن روفرشی ، لبه فرش بر می گردد. و یا روفرشی بر روی فرش موج می گیرد.

کاورفرش 6متری استاندارد

برای اینکه به چنین مشکلی بر نخورد. باید سایز دقیق فرش خود را به فروشنده یا شرکت بدهید. تا طبق سایز شما ریسایز انجام گیرد. هزینه ریسایز در شرکت ها متفاوت می باشد. برخی 50 هزار تومان و برخی دیگر 100 هزار تومان برای ریسایز روفرشی ها میگیرند . در صورتی که اگر سایز فرش های شما زیاد غیر متعارف نباشد. شرکت مهام به صورت رایگان ریسایز را برای شما انجام می دهد.

فروش کاورفرش استاندارد مهام

روفرشی کشدار به عنوان محافظ فرش کاربرد دارد. و امروزه خریداران استقبال زیادی از این نوع محصول جدید کرده اند. روفرشی های کشدار طرح و رنگ های متنوعی دارند. و هر خریداری به راحتی قادر است طرح مورد نظر خود را پیدا کند. و آن ها را با دکوراسیون منزل خود ست نماید.

جهت مشاهده طرح های روفرشی کشدار و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

 www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + دو =

خانه درباره ماتماس با ما