نحوه نصب کاور فرش

نحوه نصب کاور فرش

در این مقاله در خصوص نحوه نصب کاور فرش آموزش می بینید. تا به راحتی روفرشی های کشدار خود را بر روی فرش ها پهن کنید. و در صورتی که به مشکلی بر خوردید. قادر باشید آن ها را حل کنید. در ادامه با ما  همراه باشید.

نحوه نصب کاور فرش

برای اینکه روفرشی های کشدار به خوبی بر روی فرش های شما فیکس شوند. باید به چند نکته اساسی توجه شود تا به مشکلی بر نخورید. روفرشی های کشدار در سایز های استاندارد 6 و 9 و 12 متری تولید می شوند. و در صورتی که فرش ها استاندارد باشند به راحتی بر روی فرش ها نصب می شوند. کاور فرش ها دو کمربند کشی در وسط خود دارند. ابتدا باید آن را در زیر فرش قرار بدهیم .

سپس نوک لبه های روفرشی را به خوبی در نوک لبه های فرش قرار بدهیم. و همین کار را در 4 طرف فرش انجام بدهیم. تا روفرشی به خوبی در قالب فرش قرار بگیرد. و حرکت نکند. نصب روفرشی بر روی فرش هیچکار خاصی ندارد. تنها باید سایز فرش های شما و بافت فرش ها استاندارد باشند.

نحوه نصب کاور فرش

در صورتی که سایز فرش نامتعارف باشد. زمانی که روفرشی ها را بر روی فرش ها پهن می کنید. لبه های فرش را بر می گردانند. و روفرشی ها بر روی فرش ها موج می گیرند. اگر سایز فرش های خود را قبل از سفارش به ما بدهید. طبق سایز فرش شما ریسایز را رایگان انجام می دهیم. و بعد از آن شما به مشکلی بر نمی خورید.

نحوه پهن کردن روفرشی کشدار

در این مقاله به خوبی در خصوص پهن کردن روفرشی کشدار آموزش دیدید. و در صورتی که به مشکل خاصی بر خوردید. با مشاوران ما تماس بگیرید. تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند. و روفرشی ها به خوبی بر روی فرش ها قرار گیرند. مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های زرکدار و مخمل و کاور فرش و ابریشم می باشد.

اگر قصد خرید روفرشی ها را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمونه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

خانه درباره ماتماس با ما