کاورفرش سایز 9متری مخمل

کاورفرش سایز 9متری مخمل

اگر قصد خرید کاورفرش سایز 9متری مخمل در طرح و رنگ های متنوع را دارید. بافندگی مهام بافت انواع روفرشی های کشدار را در قیمت های مناسبی تولید می کند. و خریدارانی که تمایل به همکاری عمده و خرده می باشند. حتما تماس بگیرند.

کاورفرش سایز 9متری مخمل

برای اینکه از بابت حرکت نکردن روفرشی ها مطمئن شوید. ابتدا باید فرش های خود را اندازه بگیرید. اگر ابعاد فرش ها استاندارد 2.5*3.5 بود. کاور فرش های 9متری به راحتی بر روی آن ها فیکس می شوند. در صورتی که ابعاد فرش به طور مثال 2.54*3.56 بود . این ابعادغیر استاندارد می باشد. و روفرشی به خوبی بر روی فرش ها پهن نمی شود و لبه فرش ها را بر می گرداند.

شل بودن بافت فرش نیز در سر خوردن روفرشی ها تاثیر به سزایی دارد. به عنوان مثال اگر فرش های شما قدیمی باشند. و بافت آن ها نرم و شل باشد. زمانی که کاور را بر روی آن ها پهن می کنید. لبه فرش ها را بر می گرداند. و بر روی فرش ها موج می گیرند.

کاورفرش سایز 9متری مخمل

روفرشی های کشدار از نوع پارچه شنل مخمل می باشند. و به همین جهت دو طرف مخملی شده اند. تا رنگ و طرح به خوبی در یک طرف روفرشی چاپ شوند. و ماندگاری خوبی را بدست بیاورند. برای اینکه خرید خوبی داشته باشید. حتما کاور فرش هایی که دورو مخمل هستند را برای فرش های خود خریداری نمایید.

فروش روفرشی کشدار 9متری

خرید و فروش کاور فرش های 9متری در برخی از شهر های ایران بیش تر از سایر نقاط می باشد. به عنوان مثال استان قزوین و کرج و تهران بیش تر روفرشی های 9متری خریداری می کنند. در صورتی که سایر شهر های ایران به دلیل اینکه فضای اتاق ها کوچک تر یا بزرگ تر می باشد. از روفرشی های کشدار 6 و 12 متری استفاده می کنند.

خرید کاور فرش سلیقه ای است. به همین جهت خریداران ابتدا طرح های مدنظر خود را انتخاب می کنند. و سپس طبق درخواست آن ها ما روفرشی ها را در سایز های مختلفی تولید و ارسال می کنیم

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های کشدار با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

   عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + چهار =

خانه درباره ماتماس با ما