کارخانه بافندگی روفرشی آبی

بسیاری از خریداران به دنبال کارخانه بافندگی روفرشی آبی هستند . تا روفرشی ها را بدون واسطه و به طور مستقیم از کارخانه تولیدی خریداری نمایند. مجموعه مهام بافت یزد تولید کننده انواع روفرشی در رنگ های شیک در استان یزد می باشد. برای شروع همکاری تماس بگیرید.

کارخانه بافندگی روفرشی آبی

روفرشی ها در شاهدیه یزد در کارخانه مهام بافت تولید می شوند. و با توجه به اینکه مشتریان زیادی مراجعه می کنند. و روفرشی ها را در سایز و طرح های متنوعی خریداری می کنند. روفرشی ها را انواع مختلفی تولید می کنیم تا هر مشتری حق انتخاب بهتری داشته باشد. به عنوان مثال اکثر خریداران روفرشی های طوسی و سرمه ای خریداری می کنند. و فروش روفرشی ها در این رنج رنگ بندی از تمام رنگ بندی های دیگر روفرشی بیش تر می باشد.

روفرشی های رنگ آبی فیروزه ای و زرشکی نیز فروش اختصاصی خود را دارند. به عنوان مثال برخی خریداران سلیقه و فرهنگ مختلفی دارند. و نسبت به رنگ های ابی و زرشکی واکنش بیش تری نشان می دهند. برای همین در حین خرید خود در کنار رنگ های پرفروش طوسی و سرمه ای از روفرشی های آبی فیروزه ای نیز در تعداد بالا خریداری می نمایند.

روفرشی های آبی رنگ در انواع روفرشی های زرکدار ، مخمل ، ابریشم و کاور فرش تولید می شوند. و مشتریان هر نوع طرحی که شامل این رنگ بی نظیر می گردد. را خریداری می کنند. و هیچ محدودیتی برای آن ها وجود ندارد. از آن جایی که رنگ آبی نماد صلح و قدرت می باشد. به همین جهت در منزل حس بهتری را به انسان منتقل می کند.

تولید روفرشی رنگ آبی فیروزه ای

روفرشی های آبی فیروزه ای به رنگ آبی روشن می باشند. و بسیار زیبا و جذاب می باشند. و این نوع روفرشی ها در طرح های درخشانی به بازار عرضه می شوند. که توجه هر فردی را به خود جلب میکنند. و فروش روفرشی های آبی در بازار در برخی مناطق بسیار بالا می باشد.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما