قیمت عمده روفرشی ابریشم مهام

قیمت عمده روفرشی ابریشم مهام

برای گرفتن لیست قیمت عمده روفرشی ابریشم مهام . باید با ما تماس بگیرید. روفرشی های ابریشمی مهام بافت در وزن های مختلفی تولید می شوند. به همین جهت در قیمت های متنوعی به بازار عرضه می شوند. برای کسب اطلاعات بیش تر با ما همراه باشید.

قیمت عمده روفرشی ابریشم مهام

قیمت روفرشی ها با وزن نخ موذد استفاده در آنها رابطه مستقیمی دارند. به عنوان مثال اگر از نخ های سفت پیچ و سنگین وزن در بافت روفرشی . ها بافته شود. قیمت تمام شده ی . روفرشی ها . نیز بیش تر می شود. و این عامل به بافت بهتر و متراکم تر . روفرشی ها کمک زیادی می کند.

شما می توانید با قیمت پایین تر روفرشی های ابریشم را خریداری نمایید. این نوع روفرشی ها بافت ضعیف تری دارند. و ماندگاری کمی در منزل دارند. و بعد از یکی دو دفعه شستشو بافت آن ها بی خاصیت می گردد. برای اینکه از کیفیت بافت روفرشی های ابریشم مطمئن شوید. بافت روفرشی ها را لمس کنید. در صورتی که تراکم بافت آنها بالا بود. و طرح آن ها درخشش و جلوه متفاوتی داشت آن ها را خریداری نمایید.

قیمت عمده روفرشی ابریشم مهام

قیمت روفرشی های ابریشم در حال حاضر به صورت علی الحساب خرید و فروش میشوند. و زمانی که مشتری پرداختی خود را به صورت چکی و نقدی تکمیل می کند. قیمت روفرشی ها با مشتریان صحبت می شود.  و در زمان مقرر روفرشی ها . بافته می شوند . و برای مشتریان گرامی ارسال می شوند.

قیمت عمده روفرشی ابریشم سنگین

روفرشی های ابریشم در وزن های 7 و 7.5 کیلو . و حتی بالا تر . بافته می شوند. و این نوع روفرشی ها در قیمت های بین 1 میلیون تا 1200.000 تومان . به صورت عمده در بازار به فروش می رسند. و خریدارانی که روفرشی های ابریشمی . را در حجم بالا خریداری می کنند. تخفیف های بهتری را از شرکت دریافت می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های ابریشمی مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + بیست =

خانه درباره ماتماس با ما