انواع مدل روفرشی کشدار مهام

انواع مدل روفرشی کشدار مهام

برای خرید انواع مدل روفرشی کشدار مهام با واحد فروش مهام تماس بگیرید. تا همکاران فروش شما را در زمینه ی خرید کاور فرش ها و کیفیت های آن ها راهنمایی کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع مدل روفرشی کشدار مهام

روفرشی های کشدار مهام در انواع طرح و رنگ های زیبایی تولید می شوند. و این محصول به قدری متنوع و جذاب می باشد. که متناسب هر دکوراسیونی می باشد. و با چینش وسایل هم خوانی دارد. برای اینکه طبق طرح فرش خود مدل روفرشی ها را انتخاب کنید. باید از فروشنده بخواهید تا تمام طرح ها را برای شما ارسال نماید. تا مدل مدنظر خود را پیدا نمایید.

روفرشی های کشدار مهام در سایز های 6 و 9 و 12 متری تولید می شوند. و هر یک از این سایز ها در قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. برای اینکه در خصوص قیمت روفرشی به اطلاعات بیش تری دسترسی داشته باشید. حتما با ما در تماس باشید.

انواع مدل روفرشی کشدار مهام

مدل های روفرشی های کشدار شامل طرح های افشان و طرح های گلدار و سایر مدل های موجود در بازار می شوند. و این نوع روفرشی ها متناسب هر سلیقه ای می باشند. به گونه ای که افراد به راحتی طرح های متناسب با دکوراسیون خود را پیدا می کنند.

طرح پرفروش روفرشی های کشدار

مشتریان بیش تر به دنبال روفرشی هایی که طرحی گلدار دارند. و به قول معروف افشان هستند. و طرح هایی که شلوغ هستند. توجه خریداران را به خود جلب نمی کنند. و روفرشی های مدل افشان در رنگ های طوسی و سرمه ای از همه پرفروش تر می باشند. و این نوع روفرشی ها ماندگاری بیش تری در بین روفرشی های دیگر دارند.

شرکت مهام تولید کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت کشدار و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + چهار =

خانه درباره ماتماس با ما