خریدفروش کاورفرش مهام

خریدفروش کاورفرش مهام

اگر به دنبال خریدفروش کاورفرش مهام به صورت عمده یا خرده در فروشگاه خود را دارید . مجموعه مهام بافت در حال حاضر تولید کننده انواع روفرشی های کشدار و انواع روفرشی های سنتی یزدی با قیمت های رقابتی می باشد. برای ارتباط با واحد فروش تماس بگیرید.

خریدفروش کاورفرش مهام

روفرشی های کشدار یک محصول جدید در صنعت روفرشی می باشند. و این نوع از روفرشی ها از جنس پارچه ای به اسم شانل هستند. بافت آن ها نرم و انعطاف پذیر می باشد. و رنگ به خوبی در بافت آن ها جذب می گردد. و از کم رنگ شدن روفرشی ها جلوگیری می کند.

برای اینکه روفرشی های کشدار را با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی خریداری نمایید. باید فروشنده یا شرکت تولیدی را بشناسید. به این طریق که بابت کیفیت و رنگ روفرشی ها خاطر جمع باشید. برخی از همکاران روفرشی های بی کیفیت یا مورد دار را برای خریداران ارسال می کنند. برای همین اعتماد عموم نسبت به سایر شرکت های تولیدی کاورفرش خراب می شود.

خریدفروش کاورفرش مهام

فروش کاور فرش به صورت سفارشی انجام می گیرد. به این صورت که مشتری طرح مورد نظر خود را انتخاب می کند. و سپس سفارش خود را ثبت می نماید. در این مرحله سفارش او در مرحله تولید قرار می گیرد. و در مدت زمان مقرری روفرشی ها تولید می شوند. و برای او ارسال می شوند.

تولید کاورفرش باکیفیت

تولید روفرشی های کشدار به دو عامل پارچه و رنگ و کش روفرشی ها بستگی دارد. هر یک از این نوع مواد اولیه ها در قیمت و کیفیت روفرشی ها تاثیر به سزایی دارند. و شرکت برای اینکه روفرشی ها با قیمت و کیفیت مناسبی بدست خریداران برسند. روفرشی ها را با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید می کنند. و با قیمت های رقابتی بدست مشتریان می رسانند.

خریدفروش کاورفرش مهام

کاور فرش ها باید پرتراکم و انعطاف پذیر باشند. تا به خوبی در اطراف فرش ها نصب گردند. و حرکت نکنند. کاور فرش ها حدود 5 درصد جابه جایی را دارند. و این عامل منطقی است.

جهت مشاهده طرح های روفرشی کشدار و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

 www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + شش =

خانه درباره ماتماس با ما