قیمت تولید کاورفرش مهام

قیمت تولید کاورفرش مهام

اگر به دنبال قیمت تولید کاورفرش مهام هستید. باید برای اینکه با مجموعه بیش تر آشنا شوید. و طرح و کیفیت روفرشی ها را مشاهده کنید. با ما تماس بگیرید. تا همکاران به شما مشاوره بدهند

قیمت تولید کاورفرش مهام

روفرشی های کشدار قبلا ازکشور ترکیه وارد می شدند. و به مراتب قیمت بالایی داشتند. و با پیشرفت تکنولوژی ساخت کاور فرش . در ایران امروزه ما شاهد انواع مختلفی از روفرشی های کشدار . در سایز و طرح های شیک می باشیم. و خداروشکر بافت و چاپ روفرشی ها با کاورفرش های ترک هیچ تفاوتی نمی کند. و حتی جذاب تر و شیک تر نیز می باشد.

برای اینکه روفرشی های کشدار باکیفیت را خریداری نمایید. باید بافت و کیفیت چاپ ان را بررسی کنید. اگر بافت آن متراکم و نرم و چاپ آن زرق و برق زیادی داشت. در خرید روفرشی کشدار درنگ نکنید. این نوع محصولات با ورود به بازار ایران با استقبال خوبی از جانب خریداران مواجه شدند.

قیمت تولید کاورفرش مهام

قیمت روفرشیهای کشدار به نوع جنس آنها بستگی دارد. به این معنی که اگر بافت آن ها تراکم خوبی داشته باشد. و از بهترین رنگ برای چاپ پارچه استفاده شده باشد. معمولا با قیمت های بالاتری به فروش می رسند. در صورتی که اگر از مواد اولیه ضعیف تری استفاده شود. قیمت آن کاهش می یابد. و البته کیفیت آن نیز ضعیف و سست می گردد.

تولید روفرشی کشدار مهام یزد

بافندگی مهام یزد تولید کننده انواع روفرشی های کشدار و روفرشیهای سنتی یزدی می باشد. و در حال حاضر این نوع محصولات را در سایز بندی و طرح های شیک به بازار عرضه می کنیم. خریداران می توانند طرح و رنگ های مختلف را از طریق وبسایت رسمی شرکت یا پیام به یکی از شماره های زیر مشاهده کنید.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

 عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

خانه درباره ماتماس با ما