پرفروش ترین کاورفرش بازار

پرفروش ترین کاورفرش بازار

در این مقاله قرار است در خصوص پرفروش ترین کاورفرش بازار برای شما صحبت کنیم. از آن جایی که روفرشی های کشدار در حال حاضر استقبال زیادی از آن ها شده است. و فروش خوبی در بازار دارند. به همین جهت در این مقاله در خصوص طرح های پرفروش آن ها بحث می کنیم.

پرفروش ترین کاورفرش بازار

روفرشی های کشدار از جمله محصولات جدید کارخانه مهام یزد می باشند. و با توجه به اینکه خانوار ها از فرش های خود محافظت می کنند. به همین جهت کاور فرش بهترین گزینه است. این نوع روفرشی دارای کش های سرتاسری و دو کمربند وسط می باشد. به همین جهت بر روی فرش فیکس می شود. و تکان نمی خورد.

هیچ گونه کاور فرشی وجود ندارد که بر روی فرش ها سر نخورد. معمولا تمام کاورفرش ها در حد 2 درصد جابه جایی را دارند. پس این موضوع کاملا منطقی است. برای اینکه از حرکت روفرشی ها خاطر جمع شوید. باید از سایز فرش های خود مطمئن باشید.

پرفروش ترین کاورفرش بازار

روفرشی های کشدار در بازار خرید و فروش میشوند. و مشتریان به صورت سفارشی آن ها را ثبت سفارش می کنند. به گونه ای که ابتدا طرح مدنظر را در سایز بندی انتخاب می کنند. و سپس آن ها را برای شرکت ارسال می کنند. تا طبق سلیقه آن ها ، روفرشی ها را تولید و ارسال نماییم.

کاورفرش درجه1 مهام بافت

اگر به دنبال کاورفرش درجه1 بازار ایران هستید. و تامین کننده مطمئنی را پیدا نکردید. مجموعه بافندگی مهام تولید کننده و عرضه کننده انواع کاور فرش ها در سایز های استاندارد می باشد. برای اینکه از بابت قیمت و کیفیت بافت روفرشی ها خاطر جمع شوید. حتما با ما تماس بگیرید.

روفرشی های دورو کشدار فروش خیلی خوبی را به خود اختصاص داده اند. و این نوع روفرشی ها متناسب هر دکوراسیونی هستند. به این گونه که در هر منزلی با توجه به چینش وسایل و دکوراسیونی که وجود دارد. روفرشی های کشدار مخصوص آن جا نیز وجود دارد

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 4 =

خانه درباره ماتماس با ما