روفرشی دورو کشدار مخمل

روفرشی دورو کشدار مخمل

بافندگی مهام یزد انواع روفرشی های سنتی و روفرشی دورو کشدار مخمل را در سایز های استاندارد تولید می نماید. و برای اینکه مشتریان به طور مستقیم با شرکت در ارتباط باشند. باید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرند.

روفرشی دورو کشدار مخمل

کاور فرش های دورو از جمله بهترین روفرشی های بازار می باشند. و این نوع روفرشی ها هر دو طرف مخملی شده اند. به همین جهت یکطرف از حرکت آن ها بر روی فرش ها جلوگیری می کنند. و طرف دیگر انواع طرح و رنگ بر روی ان ها چاپ می گردد . تا به خوبی به بافت روفرشی ها جذب گردند. و جلوه خوبی را در منزل داشته باشند.

روفرشی های دورو مخمل محافظ انواع فرشها می باشند. و خانوار ها زمانی که مهمان دارند. برای اینکه از فرش های خود محافظت کنند. روفرشی های کشدار به بهترین نحو فرش های شما را پوشش می دهند. و حتی متوجه تفاوت اینکه روفرشی یا فرش است نمیشوید.

روفرشی دورو کشدار مخمل

سایز این نوع محصولات شیک شامل سایز های 6 و 9 و 12 متری می شود. و در صورتی که سایز فرش های شما غیر استاندارد باشد. شما نمی توانید روفرشی ها را بر روی فرش ها فیکس نمایید. برای اینکه به مشکل خاصی برنخورید. باید سایز دقیق فرش ها خود را به اطلاع شرکت برسانید.

انواع طرح کاور فرش جدید

روفرشی های طرح فرش شبیه به فرش می باشند. و به قدری تنوع طرح و رنگ آن ها زیاد می باشد. که خانوار ها در حین انتخاب دچار مشکل می شوند. و این

سردرگمی مخاطبان به علت طرح های شیک روفرشی ها می باشد. که انتخاب را برای مشتریان سخت می نماید.

طرح های روفرشی ها شامل طرح های افشان و طرح های گلدار و طرح های وینتج می باشد. و هر خریداری با توجه به سلیقه و دکوراسیونی که دارد. قادر است روفرشی ها را در طرح های مختلف خریداری نماید.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی کاور فرش  ها و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =

خانه درباره ماتماس با ما