تولیدکننده انواع کاورفرش مخمل

تولیدکننده انواع کاورفرش مخمل

مجموعه بافندگی مهام تولیدکننده انواع کاورفرش مخمل در بازار یزد می باشد. و در حال حاضر در اکثر شهر های ایران نمایندگی های فعالی را داریم. به همین جهت خریداران به راحتی به محصولات شرکت دسترسی خواهند داشت.

تولیدکننده انواع کاورفرش مخمل

کاورفرش های مهام بافت از پارچه ای به اسم شانل تولید می شوند. این نوع پارچه ها به رنگ سفید براق و متراکم می باشند. و زمانی که آن ها را لمس می کنید. بافتی انعطاف پذیر و لطیف دارند. و بافت فشرده آن ها رنگ را به خود جذب می کند. و از کم رنگ شدن آن ها جلوگیری می کند.

برای اینکه روفرشی های کشدار را بدون واسطه خریداری نمایید. با مجموعه مهام ارتباط بگیرید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند. روفرشی های کشدار مهام سایز بندی استانداردی دارند. و در سایز های 6 و 9 و 12 متری تولید میشوند. برخی از مشتریان تقاضای کاورفرش های سایز 3 و 4 متری را دارند . با توجه به اینکه این سایز از روفرشی ها ضایعات زیادی دارد. به همین جهت برای مشتریان و شرکت صرفه ی اقتصادی چندانی را به همراه ندارد.

تولیدکننده انواع کاورفرش مخمل

روفرشی های کشدار مهام از پارچه ی دورو مخمل شانل تولید شده اند. و این نوع روفرشی ها جنس خوبی دارند. و به خوبی بر روی فرش ها فیکس می شوند. به گونه ای که متوجه تفاوت بین فرش و روفرشی نمی شوید. برای اینکه کاور فرش باکیفیتی خریداری نمایید. باید از بابت فروشنده خود اطمینان حاصل کنید.

تولید روفرشی کشدار طوسی رنگ

روفرشی های کشدار در رنگ بندی های جذابی تولید می شوند . و شامل رنگ های کرم و طوسی و سرمه ای و آبی فیروزه ای هستند. هر رنگ از روفرشی ها مخاطبان خاص خود را دارند. و مشتریان متناسب با چینش وسایل خود طرح ها را انتخاب می کنند.

روفرشی کشدار طوسی از جمله پرفروش ترین روفرشی های بازار داخلی می باشند. این رنگ به دلیل رنگ تیره و خاصی که دارد. توجه هر فردی را به خود جلب می کند. و با دکوراسیون منازل سازگاری خوبی دارد.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های کشدار با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

خانه درباره ماتماس با ما